HIer ben ik dan met LUNA !!!!

Hoi Monique,

Wat is het een plaatje!

Heel veel geluk samen gewenst en geniet ze.

Groetjes van Ifke

Hoi Monique,

Van harte gefeliciteerd met Luna.

Fijn he zo'n placenta die niet mee wil werken, wel ontzettend fijn dat dochter en man direct bij je mochten komen. Dat is iets wat ik als vreselijk heb ervaren rondom mijn bevalling. Ik zag mijn kleine meisje pas na een uurtje of 3. Ik wandel nu weer voorzichtig rond (ben nog niet buiten geweest) en van de huisarts te horen gekregen dat het wel drie maanden kan duren voordat ik herstelt ben van het bloedverlies en het op pijl krijgen van m'n HB. Fijn hoor. Hoop dat jij ook lekker snel weer op de been bent!

Ben heel benieuwd hoe jij het de vorige keer ervaren hebt dat je niet direct bij je kleine meid kon.

Liefs Jet

hoi hoi

nou gefeliciteerd met jullie dochter gaat er maar lekker van genieten!

groetjes bianca 39wk 6dg

Hey,

Gefeliciteerd. Wat een mooi poppetje zeg!

Groetjes Rinske

Hallo Monique,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter luna !

Liefs Anja

Hoi Monique,

Gefeliciteerd met Luna.
Wat een mooie meid zeg!
Geniet er van.

Veel liefs Vera en Nova (5/ 10)

quote: Jettepetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2007 11:15:26'));

Hoi Monique,

Van harte gefeliciteerd met Luna.

Fijn he zo'n placenta die niet mee wil werken, wel ontzettend fijn dat dochter en man direct bij je mochten komen. Dat is iets wat ik als vreselijk heb ervaren rondom mijn bevalling. Ik zag mijn kleine meisje pas na een uurtje of 3. Ik wandel nu weer voorzichtig rond (ben nog niet buiten geweest) en van de huisarts te horen gekregen dat het wel drie maanden kan duren voordat ik herstelt ben van het bloedverlies en het op pijl krijgen van m'n HB. Fijn hoor. Hoop dat jij ook lekker snel weer op de been bent!

Ben heel benieuwd hoe jij het de vorige keer ervaren hebt dat je niet direct bij je kleine meid kon.

Liefs Jet

hoi jet.. wou je even een hart onder de riem steken( of hoe ze dat ook noemen)
vpolgens mijn huisarts vk,kraamzorg enz kon t bij wel 4 weken duren voordat ik mn bed uit was fatsoenlijk zelf dan he zonder duizelen enz... nou sochtends stond ik al naast mn bedje wel bleek en gammel...nu 4 weken later ben ik wel meer moe voel me een totaal ander mens ( kan door bloedtransfusies komen) gister controle gehad en hechtingen eruit laten halen ( auw!!!!!) daar heb ik dus verschrikkelijk last van ( nog steeds) t voelt allemaal nog super gekneust... ik kan nog niet fietssen( geen behoefte ook aan)   ben thuis bevallen daarna met spoed na zhui gebracht met slagaderlijke bloeding,  en placenta die nog een stuk muurvast zat  dus van binnen volgens chirurg  flinke open wond en buitenkant zaten 3 flinke hechtingen  ( wonder boven wonder leef ik nog) ben ook helemaal bij geweest en vooral ontzettend bijdehand en geintjes maken met ambulance broeder en arts enz.... dus hoe dat kan snappen ze nog niet ze hebben ook allemaal dingen op kweek gezet en mag nooit meer thuisbevallen .. t is dat t hoofdje er al een stukkie uitwas anders was ik met spoed na zhuis gebracht en daar bevallen...

dus wat je huisarts zegt kan wel maar t kan ook langer duren maar ook korter.. wel moet je bloedverlies etc pijn in buik enz goed in gaten houden komende jaar is mij verteld want bij bloedtransfusies kan je tot een jr daarna nog afstoot verschijnselen krijgen hebben ze mij gezegd.. nu zeggen ze sowiso 9 maand zwanger 9 maand ontzwangeren :p

ik wacht gewoon lekker af rommel lekker in huis loop na stad met mn meissie en besteed veel tijd aan knuffelen met haar haha ( heb ik toch die verplichte rust) verder was mn hb gister alweer 7,8 en 7 uur na operatie alweer 6,2 dus dat is ook wel goed maak mn staaltabletjes nog wel op en neem dan weer mn dagelijkse vitaminepilletjes... ik weet zeker dat mn lichaam daardoor wat sterker was noem t bij geloof ofsow ma ik slikte iedere dag vitamine c10002x tablet voor huid haar nagels 2x algemene vitamine 2x, visolie 2x, chroom2x en magnesiumtabletje2x

lijkt veel maar slik t allemaal bij t ontbijt... doe dit pas een half jr en maybe heeft t echt geholpen

misschien ook iets voor jou en alle anderen

liefs miranda

Terug
Bovenaan