hier Chili sorry kon niet inloggen grrrrrrr

A

Anoniem

Guest
hallo lieverds,

Sorry dat het zolang duurde maar ik kon niet goed inloggen en echt dit is zeker de 9e keer dat ik het berichtje typ maar elke keer als ik het wil versturen gaat het weg en komt er te staan kan de server niet vinden maarrrrrrrrrr zoals jullie zien ik blijf volhouden al ga ik nu maar voor de zekerheid de smileys niet meer toevoegen want dan gaat het ook fout dus dan maar zonder........

ik wil iedereen echt zo bedanken wat een lieve mensen zijn jullie doet me echt zo goed om al jullie medeleven te lezen en de moeite die jullie nemen om hier een paar keer te komen om het verder te kunnnen lezen daarom blijf ik stug volhouden al moet ikhet honderd keer typen het zal toch eens lukken!!!!

Ik wil nogmaals iedereen bedanken die de moeite nam om haar verhaal te typen ik heb er echt veeeeeeeel aan gehad superrrrr van jullie zo lief!! nu ga ik snel mijn vervolg typen voordat het dadelijk weer verkeerd gaat met verzenden.

Ik heb vanmiddag (moest vanmorgen werken) de verloskundigepraktijk gebeld kan ik die eindelijk eens bellen is het om zoiets als dit.... de telefoniste was echt aardig en vertelde dat ik best eerder van het weekend had mogen bellen en dat ik me toch zorgen had gemaakt en dat ik toch niet zomaar om iets kleins de verloskundige wilde spreken en dat ik als het ooit weer nodig was dit gewoon moest doen dus dat was erg aardig .

Heb toen de vk telefoon ingesproken en ze beld me met 10 minuten terug ik vertelde dus dat ik een positievetest had gehad vorige week maandag en dat ik sinds do avond wat rose verloor en vr ook en za meer roodbloed en dat het meer op een menstruatie ging lijken en dat het zondag echt best veel was net alsof je ongi was en ze vertelde me dat het nog steeds 2 kanten op kon gaan ze zei dit kan een vroegtijdige mk zijn geweest maar het kan ook zo zijn dat de zwangerschap zich nu weer voortzet en dat het enige is afwachten!!

Ze zei dat het ook zo kon zijn dat ik alsnog buikpijn en krampen kon gaan krijgen en dat ik dan best een paracetamol kon innemen en omdat het nog zo pril is dat je dan ook nog geen vruchtzakje hoeft te zien in de wc ofzo maar het is nu dus al de hele dag gestopt met   bloeden alleen daarom ben ik al opgelucht ik voel me verder wel goed en heb nog steeds geen steken ( denk daar nu nog wel aan omdat ze dus zei dat die nog kunnen komen!) maar ben nog steeds een beetje moe ( laat gaan slapen) en ze vertelde verder dat ik dus moet wachten tot ik 8-9 weken ben voordat ze een echo gaan maken dus ze zei; het is nu wachten ofdat je menstruatie weer komt en als die uitblijft de komende vier weken dan gaan we een echo maken en bel je ons weer op dus ik moet nu maar wachten!

Ik ben aan de ene kant wel opgelucht dat ze mijn verhaal nu heeft gehoord maar het is nu dus ruim drie weken afwachten en dat is wel lang vind ik ik heb soms het gevoel dat het   er niet meer is maar dat kan ook een soort zelfbescherming zijn zeker omdat ik gisteren best wat bloed voorbij heb zien komen en dacht dat kan toch niet goed zijn nu zal er wel niks meer zitten ik voel me niet echt zwanger meer terwijl ik van de week veel beter kon ruiken en de mensen die het sinds vorige week weten vonden dat mijn gezicht wat opgezetter was dan voorheen ook mijn borsten ik voelde eerst dat ze voller waren dat zijn ze nu ook nog wel maar ja je gaat zo twijfelen of het nog wel zo is je hoopt het zo en het verhaal van de vk geeft je wel weer wat hoop maar aan de andere kant denk je dat het er niet meer is maar ik weet niet waarom het kan goed dat het nog wel zo is maar ach ... snappen jullie wat ik bedoel??? je gaat zo twijfelen en je gaat je vanzelf van alles áanpraten'maar het enige is dus echt wachten en hopen heb gisteren al een kaarsje aangedaan ik voel me dus goed maar ik weet gewoon echt niet hoe het daar nu van binnen is ..... stil en leeg of dat er nog steeds een garnaaltje zit dat een echt vechtertje is ...

Tot zover het verhaal ik hou jullie op de hoogte echt lief zijn jullie!!! bedankt nogmaals voor jullie steun en al het duimen hopelijk helpt het!!! maar voor nu voelt het super om dit allemaal te lezen van jullie!!!   zonder smiley maar met een glimlach ga ik nu voor de zoveelste keer proberen om dit bericht te plaatsen fingers crossed!!!

liefs Chili xxx

He Meis,
Gelukkig dat we toch nog wat van je horen zeg, begon me nu toch echt zorgen te maken.
In ieder geval fijn dat het bloeden gestopt is zeg! Klinkt heel positief. Vriendin van mij had ook een innestelingsbloeding van een paar dagen. Ook hier brand een kaarsje voor je! Ik stook hier wat kaarsen af zeg!
Jammer hé dat je het vruchtje niet eerder kunt zien op een echo! Zou jou en een heleboel andere vrouwen gerust kunnen stellen. En zoals ik al eerder schreef, dankzij mij internetavonturen na mijn miskraam, hebben 80 % van alle vrouwen een bloeding in de eerste zwangerschapsweken, da's toch heel wat. En als ik zo wat rondvraag, geven ook heel veel vrouwen toe dat ze inderdaad wel eens een bloeding hebben gehad.

Ik blijf voor je duimen, en hopelijk vertel je ons over een paar weekjes dat je een hartje hebt zien kloppen!

Liefs Anne

Hoi!

Ik schaam me een beetje . Heb namelijk net een berichtje geplaatst over dat ik dat wachten tot de NOD altijd zolang vind duren. Als ik nu jou verhaal zo lees schaam ik me daar wel een beetje voor... Ik hoop dat je de komende weken goed doorkomt.

Ik duim voor je hoor.

Liefs van Bloempje

Hallo lieve Chilli,

Allereerst sorry sorry sorry dat ik niet vaak meer op dit forum te vinden ben.
Het komt eigenlijk een beetje dat ik hier nog maar weinig meiden ken en ik heel erg moet wenne aan het nieuwe forum ik vind het minder overzichtelijk!!

Ik ben blij dat je bloeden nu is gestopt !!mischien was het een gesprongen adertje(heb ik ook gehad).
Ik was toen ook heel bang voor een mk maar het is toch een blakend gezonde zoon gekregen toen.
Dus het is mischien toch allemaal wel goed(ik hoop het tenminste).

Met mij is alles verder wel goed het ziekenhuis verhaal is een lang verhaal.
Ik zal daarover een ander berichtje typen.
Fijn trouwens dat je er aan dacht!!!!!!

Ik wens je veel sterkte en ik beloof wat vaker op het forum te kijken!

Heel veel liefs niempie

Ooh Chili

Ik vind dit echt heel verschrikkelijk

ik was al een tijdje niet op het forum

en zie nu dit staan

echt ik vind dit zo erg voor je

Je blijft zo in die twijfel zitten

Ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven

doe rustig aan

en schrijf het van je af

Ik hoop het beste

Veel liefs natasja

He meis!! toch nog wat hoopgevend nieuws,al zullen de komende paar weken wel heel moeilijk worden..duim voor je!!

Hoi Chili

Ja het kan echt twee kanten opgaan. Ik heb mensen gezien die echt bloedingen hadden en het zat er gewoon nog en mensen die net als ik zaten. Weet je misschien een hele gekke tip maar ik had die clear blue gebruikt. Ik had echt een hele dikke plus. Op de een of andere manier voelde ik me twee dagen voor mijn mk niet zwanger. Ik dacht ik doe die test weer en toen was ie echt veel lichter geworden en toen wist ik gewoon dit kan niet want het hcg hormoon wordt alleen maar sterker dus in mijn ogen kon die test niet lichter worden en toen wist ik het voor me gevoel gewoon beter en de dag daarna ben ik naar de HA geweest en die zei afwachten en de dag erna begon het toch echt en ik wist gewoon dat het zo was door die lichtere test.  Misschien heb je er wat aan.

Liefs
Liselotte

hoi Chili,
pfffft wat een onzekere tijd .Ben blij te lezen dat het bloeden is gestopt.
Hopelijk blijft het hierbij.
Sterkte en hou ons op de hoogte. (Zit ook al te duimen)
Greetje

Terug
Bovenaan