hier Chili sorry kon niet inloggen grrrrrrr

lieve Chili

bedankt voor je reacties.je hebt het maar druk gehad zag ik.Een heleboel meiden waaronder ik ,hadden een oproepje geplaatst en je hebt iedereen zitten antwoorden.En nogwel met serverproblemen ook.Ik ben er achter gekomen dat als je inderdaad veel smilies gebruikt en te lange zinnen maakt dat hij dan het bericht niet wil plaatsen.

Maar dat terzijde.Ik ben blij dat je kontakt op genomen hebt met de vk.En ik ben nog blijer dat het bloeden gestopt is .Mijn schoonzus heeft ook een dag of twee/drie gebloed,en had er ook slijm bij .Maar bij haar is alles nog steeds goed.Zij kreeg met 6 weken een echo via haar huisarts.Het kon zelfs buitenwaarts(op haar buik) dus het hoefde niet eens vaginaal .En alles zag er prima uit.Nu is zij 41 en wordt ze daarom alleen al extra gecontroleerd en heeft ze nog een 2de echo gehad met 8 weken.En nu kon ze goed het hartje zien en een mooi vol blaasje.Dus alle functies werken als een klok(je).
Als je nou ehelemaal gek wordt van het wachten kan je altijd nog kontakt opnemen met je huisarts en misschien dat je dan al eerder een echo kan laten maken.Of misschien je bloed kan laten nakijken(is bij haar ook gebeurd).
Dat geeft net even meer zekerheid want dit is wle lang afzien hoor.
Maar als je geen krampen krijgt en geen bloed meer verliest dan gaat het denk ik gewoon allemaal goed aflopen.
Dat kaarsje steek ik ook aan en ik blijf duimen!

Veel sterkte en heel veel geluk !
Je ziet het wij denken aan je en we duimen allemaal ,dat moet goed komen!

dikke knuffel van Cindy

Hoi Chilli,

Wat een spannende tijd voor jullie, zeg. Dat het bloeden is gestopt geeft weer een beetje moed.  Ik hoop voor jullie dat alles goed is.  

Heel veel sterkte komende 3 weken met wachten!!

Liefs Nanda

Hoi Chili,

Dat is een tijd geleden zeg! En dan krijg ik zo'n verhaal te lezen!!
Wat een onzekere tijd voor jullie zeg!!! Ik zal voor jullie duimen en dat die 3 weken maar snel om mogen zijn voor jullie!!!

Ik hoop nog van je te horen!!

Liefs Vivian ( Paris)

Lieve Chili,

Meid wat een onzekerheid voor jullie!
Ik heb zelf net een miskraam gehad, en weet dus hoe je je nu zult voelen. Ik hoop dat het bij jullie allemaal loos alarm is.
Bij mijn eerste miskraam heb ik ook bloed verloren, bij de zwangerschap van mijn zoon ook. Maar toen was alles dus gewoon goed! Het kan dus echt nog! Dit keer helemaal geen tekenen gehad.
Ik zal voor je duimen de aankomende weken! En hopen dat er een mooi klein wondertje in je aan het groeien is!
Heeeeeel veeeeeel sterkte de aankomende spannende weken!

Groetjes, Kat

Hi Chili!!!!
Ben ik weer s ingelogd zie ik daar jouw bericht.....Wat mega spannend allemaal...Maar dat het raak is..geweldig..ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan ondanks je verhaal; ik hoor idd vaak over dat soort eenmalige bloedinkjes...
Ik zal voor je duimen hier, hou je me op de hoogte???

Succes Simoon!!

Hoi lieve Chili,

Pfffff, wat een stress! Ik ben superblij te lezen dat het ein-de-lijk raak is. Het kan dus echt bij jullie!!!! En nu dit... dat tempert de vreugde wel enorm... Ik vind het hartstikke rot voor je dat het zo loopt. Ik duim en bid voor je dat je de komende weken goed doorkomt en dat je daarna heerlijk mag genieten van je zwangerschap!!! Zet 'm op meisje, iedere dag is er weer een...

Ik heb ook K-nieuws. Mijn schoonvader is gisteravond overleden. Nog geen twee weken geleden kregen hij en wij het bericht dat hij kanker had en dat er niets meer aan te doen was. De artsen gaven hem nog een paar maanden. Toch was hij helemaal niet ziek, had alleen wat vage klachten. Pas afgelopen maandag werd hij moe en geel, en toen is hij in een paar uur tijd heel hard achteruit gehold. Zijn lever werkte niet meer, dus hij heeft zichzelf in feite vergiftigd. En gisteravond om kwart over zeven was het al einde verhaal. We zijn echt helemaal in shock, moesten hals over kop terugkomen van vakantie op Terschelling.

Chili en Simoon, ik had vrijdag ook al een berichtje voor jullie achtergelaten. Hoe is het nu met jou, Simoon?

Liefs, Inge

Terug
Bovenaan