Hier een buikfoto

A

Anoniem

Guest

Deze hebben we net gemaakt
Ik ben nu 34 weken en 3 dagen zwanger!!!
Oftewel lekker aan het aftellen..

Ow ja en ik ben "pas" 7 kilo aangekomen !!!!

Groetjes
Jolanda

Mooie buik hoor! En netjes hoor, maar 7 kilo aangekomen. Succes nog met de laatste loodjes,
groetjes van Sonja

Hoi Jolanda,

Dat is echt een mooi beschaafd buikje, helemaal als je al zo ver bent. En nu inderdaad lekker aftellen. En nog even genieten van het leven in je buik. Een spannende tijd. Ik hoop dat je je nog goed voelt en niet teveel kwaaltjes hebt. Succes nog met de laatste loodjes

groetjes Linda

Mooie buik meid!!

En 34 weken al!! Dat zou je niet zeggen. Trouwens wat gaat de tijd uberhaupt nel hé, kan me nog zo goed herinneren dat je het hiet aankondigde!!

X Saski
mv Rik 04-07-07

Hoi Jolanda,

Ja een echte meidenbuik! hahaha. Mooie buikje hoor en netjes beschaafd, maar 7 kilo aangekomen. Ik zou dat bij een tweede zwangerschap ook wel willen ipv 30 kilo hahaha
Voel je je trouwens nu al wel beter?

liefs Maris

Hoi hoi,

wat een mooie buik heb je zeg!! Daar mag je trots op zijn!!
Nog maar een paar weekjes en dan is ze er. Ben erg benieuwd naar de foto's!

Liefs Debby.

Hoi hoi,

Ach wat is beter voelen.... ik heb het maar gewoon geaccepteerd dat ik me voorlopig niet beter zal voelen tot na de bevalling
Maar verders gaat het wel..
Ben nu weer aan het twijfelen over wel of geen borstvoeding...
Bij kyano heb ik de fles gegeven en nu heb ik ineens de kolder in mijn kop voor borstvoeding
Maar ja ik heb nog maximaal 7 weken om te beslissen

Of heeft iemand hier nog tips of ideeen?

Ik heb eigenlijk maar 1 goede tip voor je... Je moet doen waar jij je het beste bij voelt! BV is wel fijn als je dat kunt geven, maar aan de FV ontbreekt ook nix.
Succes met je keuze meid!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan