Hier een buikfoto

Ik ben van mening dat ik altijd zou proberen of BV lukt. Je kunt dan altijd nog naar fles overstappen als het niet lukt, maar zeker als je nu twijfelt zou ik het altijd doen. Als je eenmaal met de fles begint kun je niet meer terug naar BV. BV heeft gewoon een hele hoop voordelen en is zeker het proberen waard. Ik heb het uiteindelijk 9 maanden met veel plezier gedaan. Succes met het maken van je keuze.

Hoi Jolanda,

Je kan altijd op het moment zelf beslissen wat je doet toch? Ik wilde bij Feline borstvoeding geven en dat helaas heel kort kunnen doen. Ging gewoon niet goed. En bij een tweede kindje zou ik het weer proberen en zelfs iets langer doorzetten als het niet lukt.
Ik weet natuurlijk niet of je nog meer kinderen wilt hierna, maar als je het bij 2 wilt houden zou ik het sowieso proberen. Maar ja dat zegt mijn gevoel en je moet vooral goed naar jouw eigen gevoel luisteren.

Liefs Maris

ps wel vervelend dat je je zo voelt, maar inderdaad het is over een aantal weken over!

Hoi Jolanda,

wat een mooi bescheiden buikje heb je op de foto. En wat heb je trouwens ook geweldig mooie nagels. Ik schaam me nu wel een beetje voor de mijne. hihi

De borstvoeding zou ik inderdaad ook gewoon proberen, je kan wel overstappen van bv naar kv maar andersom is veel lastiger. Maar ja, ik ben er dan ook een enorme voorstander van omdat het het allerbeste is wat je je kindje kan geven. Uit onderzoek is gebleken datl anger bv geven je kindje ook beschermt tegen heel veel welvaartsziektes zoals obesitas en hoge bloeddruk en ouderdomsdiabetes. Buiten dat vind ik het nog steeds heerlijk om Stijn ervan te zien genieten en daar geniet ik dan weer van.

Heel veel succes met de laatste loodjes en ik hoop dat je een goede bevalling met spoedig herstel zult hebben en ben benieuwd naar de foto's van je dochter!

Groetjes van marloes

mooi buikje hoor!!

ik ben nu 28 weekjes.. en vind het echt super snel gaan!! ik ben ook zo met djess bezig dat ik gewoon af en toe vergeet dat ik zwanger ben!

dit is mijn buikje

groetjes jessica

Terug
Bovenaan