Hier een mijlpaaltje, wie nog meer???

Jette is bijna 15 weken, en sinds een goeie week draait ze zich zelf op de buik.terug gaat nog niet.Ook pakt ze doelgericht speeltjes van me aan.Ze wil ook steeds gaan zitten, staat ongelofelijk stevig op de beentjes, leuk zo'n levendig kind.Ze lacht sinds vandaag ook zo schaterend, zoooo lief.Kletsen geen probleem, ze zeggen dat ze op dr moeder lijkt, hihihi.

Groetjes Ynez

Hej Ynez!!

Wat leuk dat je ons forum ook weer gevonden hebt! En wat is Jette ook al weer een mooi groot babytje geworden he. Geniet maar van haar, enneh... leuk weer wat over je te lezen! Groetjes Pippi

Jorhomo!!

Op de foto zie ik een groen ramelaar... tenminste.. een ring met zo'n  groen beestje: DIE HEBBEN WIJ OOK!! haha... Ons kleintje vind het een geweldig ding, komt denk ik door de kleur, want ik vind het maar een raar beest hihi!!
Ons mannetje kan sinds de laatste week ook dingetjes vastpakken... hij laat het al wel snel los, maar het lukt hem wel.. Ook de babygym heeft hij aardig door!! Leuk hoor, al die stapjes!

Hej meiden!!

heerlijk om al jullie schatten te zien, zo leuk!!!!! Ik heb er weer eentje voor de aanvulling hoor, hier kun je eigenlijk nooit mee ophouden he, heerlijk!!
Ik ben dus echt erg vroeg geweest met haarknipjes kopen, maar ik vond ze zóóó schattig.... zucht, dus gisteren toch eens héél voorzichtig eentje geprobeerd, haartjes opgetilde en zo vastgeklikt, want jeempie wat zijn ze strak, je moet eigenlijk zo hard drukken, dat het niet gezond is. Dus ik tilde de haartjes gewoon maar op, een deuk in haar koppie staat wat slordig....

Nou, schattig toch!! Liefs Pippi

Leuk al die foto's! Jesse is 14 weken en is ook erg enthousiast met dingen vastpakken en in zijn mond stoppen. Soms gebruikt hij zowel handen als voeten om iets vast te houden, echt schattig! Soms lijkt t wel of ze per dag nieuwe dingen leren he!! Ik schrijf ook echt op wat hij allemaal op welke leeftijd kan, naderhand vergeet je dat weer...

Hoe doen jullie foto's invoegen? Ben aan t klungelen geweest maar lukt niet

Zo lekker vlotte dame heb jij Ynez, al draaien. Joah probeert het soms ook al, zijn hele lijfje in de houding, maar het lukt hem nog niet. Hij is ook flink stevig, dus of dat het een beetje in de weg zit weet ik niet.

Dat groene monstertje in die blauwe ring hebben wij hier ook. Joah's zussen vonden em geweldig en vooral erg lekker. Ik heb hem net van de zolder gehaald, dus vanmiddag mag Joah em uitproberen. Voordeel is dat de ring lekker dun is en ze hem makkelijk vast kunnen houden met die kleine knuistjes.

Groetjes Bianca

Wat leuk om te zien hoor al die "grote" kindjes. Koen is nu net 6 weken oud en kan dus nog niks. Eergisteren heeft hij voor het eerst echt gelachen, gisteren niet meer, ik zit dus met smart te wachten op de volgende lach, dat snappen jullie. Maar goed, mijn manneke kan wel heerlijk tevreden kijken, als hij echt gaat lachen wordt het vast een plaatje.

Dingen vastpakken is nu echt een feest voor Jesse, zo leuk om te zien hoe ze van stuntelig graaien naar bewust pakken gaan, en vond t ook heel snel gebeuren, die ontwikkeling, in een paar dagen tijd zag ik t veranderen! En alles in de mond stoppen natuurlijk...  Daarom zijn vooral de badeendjes erg leuk, want hij laat dingen ook weer makkelijk vallen en dan is hij t kwijt, maar in bad blijven de eendjes in de buurt drijven zodat hij er weer naar kan grijpen!

Leuk he al die ontwikkelingen!! Vind de verschillende tonen die hij nu al gebruikt in zijn stem ook zo geweldig, hij doet allerlei 'woordjes' brabbelen en wordt helemaal enthousisast als je erop reageert....

En schaterlachen... geweldig! Dat deed ie met 7 weken al! Zijn daar al meer moeder op getrakteerd, dat schaterlachen?? Is echt fantastisch!

Terug
Bovenaan