Hier gaan we dan, ik vind het doodeng en spannend tegelijk.

Daar proost ik ook op   !!!!

op veel vruchtbare, klusbare dagen !!!!!!

kussie van guppie

Jeetje te gek zeg die reacties!! Erg hartverwarmend.

Soms denk ik inderdaad van, nee ik ga de pil weer slikken, hoe moet dat straks? Ik ben nog niet volwassen genoeg en...nou ja....sommigen zullen het wel herkennen denk ik. Het is alleen beangstigend. Best wel....gisterochtend dacht ik oh ik kan  niet wachten om zwanger te worden...Toen ik gisteravond thuis kwam na het werk bekroop mij het gevoel weer van wat als en wat dan en nee, ben nog  niet klaar hiervoor, ik ga um weer slikken. Is dit normaal of is dit een teken dat ik er echt nog niet klaar voor ben?

quote: Aicha reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-09-2005 10:06:03'));

Jeetje te gek zeg die reacties!! Erg hartverwarmend.

Soms denk ik inderdaad van, nee ik ga de pil weer slikken, hoe moet dat straks? Ik ben nog niet volwassen genoeg en...nou ja....sommigen zullen het wel herkennen denk ik. Het is alleen beangstigend. Best wel....gisterochtend dacht ik oh ik kan  niet wachten om zwanger te worden...Toen ik gisteravond thuis kwam na het werk bekroop mij het gevoel weer van wat als en wat dan en nee, ben nog  niet klaar hiervoor, ik ga um weer slikken. Is dit normaal of is dit een teken dat ik er echt nog niet klaar voor ben?

Hoi Aicha,
Ik moet zeggen dat jouw gevoel erg overéén komt met dat van die van mij. Ik heb vannacht een hele poos wakker gelegen, als het dan ineens zo dichtbij komt dan kan dat een beetje benauwend zijn. Vannacht werd ik wakker met krampjes (die ik nog nooit eerder had gehad) net boven het schaambeen, toen dacht ik: o dit is vast de innesteling nu kan ik niet meer terug. Maar als ik dan mijn zwangere vriendin weer zie, of een andere vriendin die al een kindje heeft dan vind ik dat zo fantastisch. Het is een grote stap, het is niet niks. Ik denk dat iedereen het wel een beetje eng zal vinden.
Veel succes met alles.
Liefs Rene

Hoi   Aïsha,

Het blijft altijd spannend. Dit had ik bij de eerste en momenteel
spookt er ook van alles door mijn hoofd bij het zwanger willen worden
van de tweede. Ik denk dat dat heel normaal is. Maar bij de eerste is
het spannender denk ik omdat je dan niet weet wat er komen gaat. In
ieder lost alles zich vanzelf op. Probeer er van te genieten. Bij onze
eerste duurde het 9 maanden, maar na een maand of 5 had ik wel zoiets
van, iwe zien wel! En wanneer je het het minste verwacht dan
opeens...zwanger!!!

Succes!