Hier hoor ik eigenlijk bij....

Hallo ouders van jullie kanjer(s)....

Per toeval kwam ik hier terecht...

Ik ben mama een hele trotse mama....

Onze zoon is geboren in het voorjaar van 2008....

Ape trots zijn wij...maar onze zoon is nu een engeltje....hij was namelijk ernstig ziek :-(

En mocht maar bijna 17 maanden bij ons zijn :-(
Dankbaar voor al die mooie maanden, maar veels te kort....

Zijn er nog meer mama's hier die vreselijk genoeg precies weten waar ik het over hebt? Ja, ik ben mama maar een onzichtbare mama :-(

Met kippevel zit ik je berichtje te lezen, ik weet niet waar je het over hebt maar het ergste wat je kan overkomen is het verlies van je kindje dat heb ik dichtbij bij vrienden en familie meegemaakt.

Ik wil je heel veel sterkte wensen om dit vreselijke verdriet een plaatsje te geven .

STERKTE

Liefs Marielle

ik kan me bij marielle aansluiten..krijg er ook kippevel van..wat is nu 17 maanden.ik hoop dat je mannetje gezien dat ie ernstig ziek was ,een mooie plek heeft gekregen daar boven..ik wens je heel veel sterkte toe ,met dit vreselijke verlies
liefs,karin

Oh wat verschrikkelijk... Ik weet (gelukkig voor mij) niet hoe het is om je kind te moeten verliezen, het is mijn grootste angst waarvan ik hoop dat het nooit werkelijkheid wordt.

Ik wil je veel kracht wensen om dit verlies te kunnen dragen.

Lieve KalinLebrun,

Wat ontzettend erg voor je. 17 maanden is veel te kort, maar wel lang genoeg om een leven samen te beginnen en dus heel goed te weten wat je mist.

Ik heb dat niet zelf ervaren, maar een van mijn beste vriendinnen heeft onlangs een kindje van 11 maanden verloren. Bij haar zie ik hoe ontzettend veel pijn dat doet. Ik wens je heel veel sterkte toe bij het dragen van je verdriet.

En natuurlijk hoor je ook bij dit forum! Niet eignelijk, maar helemaal. Ook al is je zoontje overleden, je bent op en top moeder!

Jamie

Dank jullie wel.

Een kind blijft een wonder, een wnder die je elke dag mag en moet koesteren.

Iedereen heel veel geluk voor nu en in de toekomst!!!

Toch wel heel bijzonder om zo tegen mama's uit 2008 te ''praten''. Jullie bijzondere kind(eren) zijn nu ongeveer net zo oud als onze engel zou zijn!!!

Hoi,

Wat ontzettend erg zeg, dat is de angst van iedere moeder/vader!
Hebben jullie nog meer kinderen?
Jullie ook veel geluk/liefde/sterkte gewenst in de toekomst!

MJ

ps: in het menu staat als je op forum klikt ook het onderwerp: verlies en verdriet, misschien dat daar meer moeders zijn die dit hebben moeten doorstaan!

Jeetje, wat erg......

Wat jullie mee hebben mee gemaakt, daar kunnen wij ons geen voorstelling bij maken. Het is mijn grootste angst om mijn kleine moppie te verliezen.

Ik wens jullie alle kracht toe.

Bizu

Terug
Bovenaan