Hallo KalinLebrun. Wat verschrikkelijk, als het ergste wat je kan overkomen je overkomt. Wat een verdriet. Je bent natuurlijk voor de rest van je leven moeder, maar zonder kind.
Zou je wat over je zoon willen vertellen? Als je daar geen behoefte aan hebt dan hoef je het natuurlijk niet te doen. Maar als je het fijn vindt zou ik graag 'luisteren' naar je verhalen.
Welkom op ons forum!! Wat vreselijk daar zijn geen woorden voor voor wat jullie hebben moeten doorstaan en dagelijks nog doorstaan...
Dit forum is een warm bad met hele lieve meiden waar je altijd je verhaal kwijt kunt als je wilt...
Soms reageer ik en soms lees ik een aantal weken alleen mee, alles mag hier.
Hier zijn geen woorden voor... Maar welkom hier. Hier zijn allemaal erg lieve vrouwen die graag naar je willen luisteren, of je gewoon een warm hart toedragen..
Reisa schrijft wat ik me gisteravond ook nog bedacht: als je over je zoontje wilt vertellen, dan ben je hier van harte welkom. Of het nu gaat over wat voor kindje hij was, of over de bevalling, of over je zwangerschap, of over zijn overlijden, het maakt niet uit. Wij luisteren en leven met je mee zodat je zoontje niet vergeten wordt.
jeetje wat een verhaal zeg , woorden schieten zwaar tekort
netzoals de meiden hierboven zeggen is het ook mijn grootste angst dat ik 1 van mijn meiden verlies
en idd als je erover wilt praten willen we graag naar je verhaal luisteren
Wat een verhaal zeg. Dat is inderdaad de ergste nachtmerrie van iedere ouder.
Toch hebben jullie gelukkig nog een tijd van jullie mannetje mogen genieten. Die momenten moet je koesteren. Het lijkt me dat jullie hier ook erg dankbaar voor zijn.
En net zoals de andere meiden al hebben geschreven. Als je je verhaal kwijtwil dan ben je hier van harte welkom!