Hier mag het niet maar als reactie wel ;)

Kijk ik weet natuurlijk niet of dit onderwerp al 1000 x is besproken deze week want tja met een peuter van 20 maanden en baby van 8 weken heb ik geen tijd om de hele dag op het forum te hangen maaaaaaaaaaaar voor diegenen die het nog niet weten.... In de MAMA van deze maand staan 15 webwinkels waar je deze week 20% korting krijgt. Ik heb die MAMA en dus ook de codes dus wie ze wil hebben moet even berichtje achterlaten dan geef ik ze door. Zelf de MAMA kopen kan natuurlijk ook. Ik heb in ieder geval al flink geshopt!

gr.ing bewerkt door moderator

hoi ing,

ja lekker he die korting, heb geloof ik ook al een beetje teveel uitgegeven. Heb jij toevallig albij kleertjes besteld en weet jij of je die korting ook krijgt op de kleding diealin de uitverkoop is?

groetjes chimene

Hoi,

Jahaaaa ik ben er ook zeer gevoellig voor! Voor Mette heb ik All Stars gekocht voor de zomer, voor Jens kleine babypumaatjes en  baby all stars en voor mezelf 3 paar schoenen(G-Star, Esprit en nog wat..).   En oja papa krijgt als toegift een paar gympen van Floris van Bommel. Ik vind Omoda zowiezo een goede webwinkel. Geen verzendkosten en altijd leuke prijzen. Weet je trouwens dat ze ook een outlet hebben waar deze 20% ook geldt!!! www.schoenenkoopjes.nl. Daar komen die Floris van Bommel gympen vandaag. Van 169,- voor 89,- en dan nog eens 20%... Daar trap ik dan gewoon vol in he!! Eigenlijk zijn we de perfecte doelgroep!

Maargoed...kleertjes.com. Ze hebben altijd korting over korting dus ik denk dat je zowiezo korting krijgt ook over afgeprijsde dingen en zo niet dan plaats je de bestelling gewoon niet definitief.

gr.ing

Erg he, word ook altijd zo hebberig van die acties. Heb vanmorgen ook aldie aanbiedingen bij de liefwinkel besteld (samen met de buurvrouw die wel aan het werk was maar toch ook even moest kijken op de site) en we bestellen vanavond ook samen even bij kleertjes.

Ga ook even bij die outlet gluren,volgensmij wordt peter echt gek als hij van de week weer al diepakjes ziet. Ik heb vorige maand zoveel drukke diensten gedraaid dat ik geloof 450 euro netto extra had deze maand dsu dan mag het wel van mezelf .

groetjes chimene

Hahaha ja precies je werkt toch zeker niet voor niks!!!  Ik ben ook altijd blij dat ik zelf nog een inkomen heb dan valt er geen discussie te voeren! Hij werkt voor de vaste lasten en ik voor de leuke dingen (en omdat ik werken gewoon leuk vind natuurlijk). Dussss zijn enige taak is de hypotheek betalen en zorgen dat we warm zitten en over de rest bekommer ik me dan wel en tja dat shoppen is toch niks voor mannen! Daar zijn wij toch veel beter in?? Actie bij LIEF?? Ooh vertel? Ik heb nog geen idee!

x ing

ook via een topic hier vertelde karin dat bij lief de spijkerjasjes met vestjes daarin nu maar 14,50 zijn. Meteen even gaan kijken en bij de aanbiedingen stonden ookleuke pyamaatjes en shirtjes en de buuf ook 2 jassen en shirtjes besteld. Zo zijn die aanbiedingen toch weer een hoop geld bij elkaar .

groetjes chimene

Ja jammer is dat he,leuk jasje voor een leuk prijsje. Zou het ookleuk voor Noa gevonden hebben maar die is volgens mij ook te groot voor Lief.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan