Hier mag het niet maar als reactie wel ;)

Hallo Ing,

Ik ben eigenlijk niet van dit forum hoor maar van 2008 maar opende de
verkeerde en zag jou berichtje dat was vanmiddag al. Toen dacht ik nog
oh ja ik heb net een abonoment van mama en nu is het eerste nr april
binnen maar kan hier geen kortingscode vinden? Ik begreep dat jij die
ook hebt maar moet ik die ook in mijn blad terug vinden?
Anders zou ik het fijn vinden omvan jou de code te krijgen.
Mijn mail adres is nesie@live.nl
groetjes nesie

Hoi!

Het is de mama van maart en niet van april. Er staan 15 verschillende codes in omdat er 15 verschillende winkels zijn.

Ik roep er ff een paar:
Kleertjes.com : shopping20
Sneakertjes.nl : MAMA20
Omoda.nl : 1479 (geldt ook voor de outlet van omoda: schoenenkoopjes.nl)
Rainbowbabies : mamatopshop
echtgaaf.nl : Mamakortingsactie
peppadewkids.nl : mama
Babywalz  : 743302

Veel shopplezier!

gr.Ing  

Hoi Ing,

Heel erg bedankt voor de info. Heb vanmiddag even op www.kleertjes.com gaan kijken, maar wat word je daar hebberig van zeg. Al die kleertjes van Baby Barb zijn allemaal schattig. Heb ook daar een super leuke jas gezien voor Marissa, maar wacht nog maar even. Anders kan ik in Amsterdam niets meer kopen haha. En al die merken hebben ze daar ook. Heb er al helemaal zin in als ik die sites zo zie

groetjes Linda

Ja coole site he! Ik koop er bijna alles voor de kids. Ik heb ook regelmatig mijn stempelkaart vol en dan krijg je 12,50 te besteden. Service is goed ook en verzending snel. Mette heeft ook altijd veel Baby Barb gehad. Op dit moment zit ze even in de Benetton, Vingino(alleen broeken en rokjes). Ik vind het zo stoer allemaal. Wat worden het al echte dametjes he! Mette gaat 's ochtends de deur uit met haar tasje en roept dan DOEI!

gr.Ing

Deze reactie heb ik net ook bij @jgmom05 gezet. Ik verander de koptekst wel maar verder mogen jullie weer een beetje reclame maken ;)

Ik heb net een antwoordt gekregen over het reclame maken en daar kan ik je het volgende over vertellen.
Eigenlijk mag het gewoon niet.

Maar....
Ik vind dat als je ergens wat leuks ziet dat je dat ook best kan melden.
Dat vonden ze op de redactie ook. Dus.. het volgende.
Reclame maken mag dus maar tot op zekere hoogte. Je mag geen reclame maken voor je eigen product, site, enzovoort en het mag niet in de koptekst komen te staan.
Lijkt me vrij duidelijk allemaal!

Groetjes

JGmom05

Terug
Bovenaan