Hier nog een nachtmerrie!!!

Nou, dat is niet altijd zo geweest, dat ik zo veel aan mijn man heb gehad. Want tijdens mijn ziekte heeft hij me behoorlijk teleurgesteld doordat hij er zo anders mee omging als ik, ik kon totaal geen steun bij hem vinden, hij vond het zo moeilijk dat hij er zo veel mogelijk afstand van nam.... Maar daar hebben we uiteindelijk hulp voor gezocht en om de week hebben we daar een gesprekje voor. Eigenlijk was hij deze keer voor het eerst echt betrokken en begaan met mijn verdriet, en wat nog mooier was: hij was zelf ook erg teleurgesteld. Lullig misschien, maar ik vind het ook wel eens fijn om te merken dat ik niet de enige ben van ons tweeen die er verdriet om heeft! Dus daarom is het nu extra fijn dat ik in zijn armen mag kruipen, omdat dat helemaal nieuw is voor me!

Liefs, Anke

Hey Anky,

Wat een rottijd voor je, ik kan me voorstellen dat je niet veel kan hebben en zeker geen zeurende weinig subtiele vriendin.
Ik snap dat echt niet, als ze een beetje kan nadenken beseft ze toch wel dat jij in het ziekenhuis MOET bevallen?? En hallo ze kan misschien ook wel eens vragen of je het moeilijk vind dat ze zo over haar zwangerschap praat.
In moeilijke tijden leer je je echte vrienden kennen...
Ik heb laatst op een vakantie met familie gezeten tussen twee schoonzussen en een schoonmoeder met resp. 3,2 en 3 kinderen. Ik was dus de enige zonder en het ging steeds maar over de kinderen, moeder zijn, bevallen, zwanger zijn.
Dan voel je je echt minder waardig, falen als vrouw.
Niemand die ook maar even bedenkt dat ik het een moeilijk onderwerp vind. Natuurlijk hoeft er niet gezwegen te worden, maar dag en nacht dit onderwerp hoeft ook niet.

Alleen mijn eigen zus, die is ook net zwanger van de tweede, die zei laatst heel bezwaard dat ze eigenlijk wel last van kwaaltjes had, zo lief, toen zei ik dat ze best wel mag klagen over haar zwanger zijn.
Weet je dan kan ik het hebben, ze houdt echt rekening met me.
Doordat zei zo is kan ik zelfs van haar zwangerschap genieten!

Het kan dus wel!

Ik weet eigenlijk niet waarom ik zoveel tegen je klets, maar ik hoop dat je er wat aan hebt, dat je weet dat je niet de enige bent met die gevoelens..

Liefs

Terug
Bovenaan