Hier ook een prachtig kerstkado

Hoi Nurse,
Ik ben morgen 6 weken.
Ben 25 augustus uitgerekend.
Ik heb al een buikje en alle klachtjes die je bij een zwangerschap kunt bedenken.
Maar ik heb het er met alle liefde voor over als deze keer alles goed gaat ;)
Leuk he dat we met zoveel zijn!
Hoop voor alle andere dat 2010 ook hun jaar wordt!

Liefs Pupke

@ Pupke,

Tja.......ben nu 5 weken en 1 dagen en 's avonds moet toch ook al echt het bovenste knoopje open van mijn broek....
Heb altijd wel strakke broeken aan maar toch.....het gaat nu veel sneller als bij de eerste.
Toen had ik pas bij 16 weken een zwangerschapsbroek aan.....dat ga ik nu niet redden vrees ik.....
Ik heb gelukkig weer nergens last van.....af en toe wat steekjes in mijn buik....maar niet misselijk of zo gelukkig.....
Met mijn zoontje ook 9 maanden nergens last van gehad.....zou het nu weer een jongen zijn....????

Liefs nurse

Hey Nurse,

Ik ben vandaag 4wk en 6dg en 2 september 2010 uitgerekend. Twee daagjes later dus.
Heb gisteren de verloskundige gebeld en heb 19 januari mijn eerste echo. Ben dan 7wk en 5dg.
Het is zo spannend allemaal!
Ik heb vooral last van mijn borsten. Het begon met gevoelige tepels maar nu doen mijn borsten helemaal een beetje pijn. Ook een voller gevoel in de buik, beetje zeurderig inderdaad. Ik vind het wel fijn, het is een teken dat het goed aan het werk is in ieder geval!
Goede jaarwisseling en op naar een super 2010!

Liefs Elin

Hoi Nurse,

Wat herkenbaar allemaal ik ben sóchtends weleens misselijk maar gelukkig niet meer elke dag!
Ik heb vanavond mijn eerste echo en ben erg benieuwd maar ook wel een beetje zenuwachtig!
Hoe gaat het nu bij jou?

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan