hier zijn de foto's

Hallo, ik bemoei me er even mee mag dat?? Ik kreeg hier de tip om photobucket.com te gebruiken voor het plaatsen van foto's....heb me daar aangemeld en dan kun je dus foto's uploaden van je pc. Die komen daar in een soort album en dan even erop klikken, rechtermuisknop, kopieren en hier in een nieuw bericht plakken.
Is volgens mij hetzelfde als wat Marike25 doet maar dan bij een andere site

Succes,           Monique

O ja, niet de link copieren, maar de foto door met je rechtermuisknop op de foto te klikken, dan kopieren en dan hier plakken!

Helaas, niet gelukt.... heb je een beebiesite? Het kan namelijk ook van je beebiesite. Anders mail je ze maar. Er is altijd wel iemand om ze erop te zetten hier.

Groetjes Ilona

Het moet gewoon lukken LoL.

Ik weet persoonlijk heel veel van computers, dus het zal heer erg raar zijn als dit me niet lukt.

Ik krijg alleen maar de melding: Maximaal 50 aaneengesloten karakters per woord. Indien je een link invoegt zet dan niet de link op de hele url maar op een kort woord.

of moet ik eerst op extern plaatje klikken of iets en dan de foto invoegen?

ik heb de foto gezet op photobucket.
Dan klik ik op de foto met rechtermuisknop.. dan naar eigenschappen, en dan zie ik daar een link staan. Die copier ik dan en dan doet hij het niet, want dan word het het rode tekst gedeelte aan mij medegedeelt.

Als het echt niet lutk stuur ik ze wel naar anemiek toe

Ik doe ook met de rechtermuisknop en dan kies ik kopieeren en hier dan weer plakken. Ik kom nooit bij de eigenschappen. Probeer het eens... zelfs ik kan er niet tegen dat het jou niet lukt hahah

Groetjes Monique

Ooooo wat ingewikkeld......

ik doe gewoon op de rechtermuisknop en druk dan op koipieren!

En dat plakken in je schermpje hier!

Terug
Bovenaan