Hier zijn jullie.......

Hoi hoi meiden,

Ik weet niet of iemand mij nog  herkend maar ik jullie wel.
Ben altijd (tijdens zwangerschap) actief bezig geweest op de oktober site maar uiteindelijk bevallen op 22 september van mijn zoontje  Sem.

Trouw blijven lezen maar niet echt reageren.... sorry.
Het was ontzettend  stil geworden op de site en zag nu voor het eerst waar jullie nu eigenlijk vertoefden......

Hoop dat ik opnieuw welkom ben en dat we maar weer een hoop kunnen lachen en intieme momenten mogen delen met elkaar.

Liefs
Jeannette34 (inmiddels36)

hahahaha  jeanette....

Ik hetzelfde verhaal....en was ook iedereen kwijt ....
maar hier is het RETE gezellig hoor!!!

liefs lonneke

p.s je krijgt het alleen niet bijgelezen....zoooooveeel reacties....hihi...

Hee meid, ja inderdaad zit het net te lezen, jij ook welkom hahaha....

Ik heb al vaker op de oktober en september forums gekeken maar héél véél meiden zijn mij onbekend geworden.
Is niet erg maar je zit nu ruim 2 jaar bij dit forum en inderdaad nadat er sprake was dat als je niet actief zou meedoen je account zou komen te vervallen.
Vond ik ontzettend jammer, heb zovéél lief en leed gedeeld op het forum.
Maar waar zijn Frea etc dan gebleven...???? moesten zij echt weg...???

Liefs
Jeannette

ik heb echt geen idee...ik zat toen iedereen verkaste net midden in een verhuizing, en ik las ook al zeker 2 jaar elke dag jullie lief en leed...ik mis de andere ook wel...je weet eigelijk alles van ze...maar goed ik was ook niet een actieve schrijver en eigelijk alleen maar veel lezen...had ook al vaker gezocht , maar vond het jammer dat ik er veel niet herkon...maar iemand als annet (wondernet) bijvoorbeeld ,haar kon ik nog van het zwanger WORDEN forum...en nu herken ik wel meerdere....
ach we doen het hier maar mee...het is hier harstike gezellig...en als ik lees zie ik ook veel antwoorden op mijn vragen....

veel plezier!!

liefs lonneke

Hoi Jeannette,

Welkom en  gezellig dat je mee komt babbelen Hoe meer zielen des te meer vreugd.Mijn dochteris ook op 22 september geboren,leuk he...
Veel plezier.

Groetjes Kitty en Tess(22-09-'06)

Wat een warm welkom hier heeeeeeeeeeeerlijk gezelli

Ja met mij gaat alles goed, loop nog wel 2x in de week bij de fysio ivm allerlei klachten, rug, knieen, nek schouders en alle delen die nog verweekt zijn na de bevalling hahaha...
Nee ik heb best een heftige bevallig gehad en daarbij is mijn rechter bekken naar buiten gaan staan (wellicht door het lange persen).... Best raar, voorheen had ik nooit ergens last van en een vlot sportief type maar als je mij nu ziet hahaha.... (heeft iemand ook zoiets dergelijks...)
Verder gaat het met Sem nu ook super, samen een slechte start gehad, week in het ziekenhuis gebleven, sem op de intensive care en na 3 maanden geopereerd aan een leisbreuk welke hij al had met 6 weken maar niet eerder geopereerd mocht worden ivm de narcose.....

Héél vervelend allemaal.... MAAR... nu gaat het allemaal super en genieten van elke dag....

Sem is niet zo vlotjes en vindt het allemaal wel prima, wellicht te maken met de pijn die hij heeft gehad(wie zal het zeggen) maar hij draait nu sinds een week van zijn rug naar zijn buik hahaha...
Was een super klein iel mannetje bij geboorte maar nu met 6 en een halve maand bijna 9 kilo dus hij heeft zeker zijn schade ingehaald.

Dikke kusssss....

Terug
Bovenaan