Hier zijn jullie.......

Skitje wat leuk dat jouw meid van dezelfde leeftijd is... leuk om te kijken of de meiden nu echt zoveel harder gaan dan de jongens (in mijn omgeving wel in ieder geval.... haha..

Hoi hoi,

Nou jullie hebben al heel wat achter rug zeg,ben blij dat het nu weer goed gaat.

Is zeker leuk om te vergelijken,maar ik denk dat jouw mannetje toch vlugger is dan mijn meissie hoor,want Tess draait helemaal nog niet om.Wel pakt ze haar voetjes en kan ze al redelijk goed zitten.(Nog niet helemaal alleen hoor)Nu ligt Tess helemaal niet graag op haar buikje,dus is de interesse om te rollen ver te zoeken denk ik.
Tess weegt nu 6100grammetjes en is 62,5 cm lang.

Groetjes Kitty en Tess.

Gezellig hoor, extra kletserts... schrijf je dat zo? zal wel Marikiaans zijn dan, hihihi! Maar jullie hebben begrepen dat we dol zijn op foto's hier of niet??? Welkom!!

-X- Marieke

Heeeeeey

Wat leuk, dat ik weer wat van jou lees!!!
Weet je nog wie ik ben??

We hebben inderdaad, vooral voordat we zwanger waren en vlgs mij ook tijdens onze zwangerschap heel veel lief en leed gedeeld en soms vooral ook heeeeeeeeeeeele intieme dingen hahahahaha
Zodra jij erbij kwam op de chat dan ging het maar over een ding..( oeps of zeg ik nu te veel)..

Maar hoe is het nu. lees dat je een vervelende bevalling en start met je kleintje heb gehad...vervelend hoor..
Maar wel fijn dat hij het nu goed doet....

Ga hier lekker genieten en stel al je vragen, het zijn ontzettend leuke meiden hier en zelf soms mannen..

welkom

liefs tobi
.

jou herken ik nog!!!!!

hallo jeannette 34(36) haha
mijn dochter is ook van 22 september.
11 dagen te laat.
gezelllig dat je hier mee komt kletsen.
 groetjes petra en iris 22-09-2006

heey,

Jij daar met je dure naam(dubbel n dubbel t), ken je me nog?

Alsnog van harte met de geboorte van je zoon, volgens mij heb ik je daarna nooit meer gsproken namelijk.

Ik lees dat jullie het niet makkelijk hebben gehad, heftig hoor, hopelijk kunnen jullie nu volop genieten!

doeggie liefs leetje 1981

Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Mij ken je toch nog wel???
De grootste mopperkont van het "zwanger worden" forum.....
Hahaha, wat leuk dat je nu ook hier komt.
Inderdaad (zoals tobi al zei) hebben we elkaar eigenlijk nooit meer echt gesproken....
Zal vast weer hartstikke gezellig worden...
Enne...hier doen we niet moeilijk als je er een tijdje niet bent hoor....

Leuk!!!
Liefs Annet

Terug
Bovenaan