Hierna nog 3 weken werken en dan al verlof!!!!!!

Jeeee wat gaat de tijd hard. Vinden jullie ook niet?
Ik hoef na deze week nog maar 3 weken te werken en heb dan alweer verlof. Nou ja, bijna de laatste week heb ik vrij genomen.
Dan is het namelijk hefstvakantie hier en ik trek het echt niet om dan uitstapjes te maken (werk op BSO) dus vrij genomen.
Zit nu voor helft in ziektewet. Werk nu dus nog maar 2 dagen, 5 uurtjes per dag. En als het niet gaat, doe ik administratie. Moet a.s. maandag naar bedrijfsarts, ben benieuwd wat die dan zegt.
Omdat ik voor deel in ziektewet zit, moet ik 6 weken vantevoren met verlof, maar had dat toch gedaan aangezien het dan wel veel wordt.

Maar wat gaat het snel zeg. Manlief is druk bezig de kamer voor Myrthe klaar te maken, aangezien ze uit de babykamer moet. En ja, dat moet nu echt binnen 3 weken af. Ze moet wel kunnen wennen aan dr nieuwe kamer voor de kleine er is.
En dan moeten we nog zoveel kopen. Waar haal ik de tijd vandaan hihi.

Nog meer meiden die verlof aan zien komen?

Liefs

JJJJaaaaa ...

Ik werk tot het weekend in het laatste weekend van de herfst vakantie .. Ben er echt na toe aan het leven nu ..

Wordt stiekem steeds zwaarder met werken.. en vind het ook lekker om nu tijd vrij te maken voor me zelf en mijn vriend natuurlijk..

Ja voor we der erg in hebben is het zo ver heb der nu wel echt zin in mijn verlof en dan de laatste .. op de i zetten voor de kleine ..

veel aftel plezier Sjuul

jippie nog een week hard werken en dan mag ik met de benen omhoog! Ik heb een maand eerder vrij genomen. Ik krijg dan geen salaris, maar ik trek het echt niet om zoveel kinderen te slepen en zoveel te bukken voor al het speelgoed. Heb al een paar adresjes waar ik mijn dochter af en toe kan brengen in die 2 maanden. Dan kan ik hopelijk ook even echt rust nemen.

Mijn verlof begint ook met de herfstvakantie, en zo lekker een weekje eerder, heerlijk! Vooral omdat mijn vader dan op donderdag en vrijdag op Emma en Renske gaat passen, hij gaat met de VUT. En dan heb ik twee dagen voor mezelf, wat een luxe!
Haha, ik weet nog dat ik me bij mijn eerste verlof verveelde, iedereen moest werken en ik zat alleen thuis. Dat is nu wel anders, heel gezellig trouwens, maar ik kijk ook echt uit naar die dagen voor mezelf.

Nog 6 weken werken! Ik ben al aan het aftellen!

Gister had is zoiets van; dit is de laatste dag dat ik met de fiets naar mn werk rijd. Mensen, dat zit echt niet lekker meer, en ik heb er ook nauwelijks meer puf voor. Bij mijn zoon ben ik de laatste maand ook met de bus gegaan. 'k Had toen echt het idee alsof ik op zijn hoofdje zat.

Verder ben ik nu elke middag wel toe aan een dutje, maar dat kan nu eenmaal niet als ik werk.

Ook hier 2 dagen per week helemaal voor mezelf als ik met verlof ben!
Myrthe blijft de dagen dat ik normaal werk gewoon naar oma gaan en naar kdv. Zeker kdv is heel belangrijk, want als ze na de vakantie terug gaat, is het ook altijd 3 weken strijd. Ze heeft dus echt die regelmaat nodig.
Kan mama lekker uitslapen en filmpjes kijken hihi.

Geniet allemaal van het aftellen. Heerlijk!

Liefs

ook ik moet nog 4 weken werken. tot en met de herfst vakantie. daarna eerst 2 weken vakantie en dan 6 weken zwangerschapsverlof. heb ik zo ook bij de zwangerschap van renske gedaan en dit was maar goed ook want ze kwam 3 1/2 week te vroeg.

resnke zal 1 ochtend naar de oppas gaan zodat ik even wat tijd voor mezelf heb. en dan zijn er daarnaast ook nog oma en de tantes

succes allemaal met de laatste lootjes

Terug
Bovenaan