Hierna nog 3 weken werken en dan al verlof!!!!!!

Ik moet nog ruim 8 weken :-(
Maar dan heb ik ook drie dagen per week voor mezelf, daar kijk ik echt zo ontzettend naar uit. Alleen jammer dat we in de herfst/winter verlof hebben!
Maar het aftellen is bij mij ook begonnen, aangezien het werken ook steeds zwaarder begint te worden. Ik ga morgen met mijn baas overleggen om een paar uurtjes korter te gaan werken, 8 uur per dag trek ik eigenlijk niet meer. En dan nog met de fiets heen en terug. Pffff.

Vanmorgen met mn directrice afgesproken dat ik per 8 november met verlof ga, dus nog even te gaan. Maar dan ben ik wel t/m 27 februari vrij! Ik probeer nu elke dag wel wat vroeger weg te gaan van school, zo rond 4 uur anders trek ik het niet meer. Zeker niet wanneer het weekend druk is geweest.

Ik ga 13 november met verlof. Nu werk ik drie dagen van 5 uur, helaas moet ik wel altijd vroeg beginnen, rond 6.30. Het wordt nu wel zwaarder maar ik denk wel dat ik het vol houd tot aan mijn verlof. Mijn andere twee kinderen gaan allebei al naar school dus ik heb tijdens mijn verlof best nog wel wat tijd voor mezelf. Lekker genieten.

Ik ga 8 nov. met verlof. En dan ergens in maart/april weer aan de gang, ligt eraan wanneer ik beval. Heb dit jaar nog 90 uur vak. uren, die kan ik meenemen naar volgend jaar, dus dan neem ik als ik weer moet werken, elke week 1 dag op zodat ik rustig kan beginnen, dus dat is wel erg fijn.

Voor mij duurt het ook niet heel lang meer, ik ben ook al een klein beetje aan het aftellen. Nog maar een maand werken en dan heerlijk met verlof. Ik ga idd ook zes weken van te voren ivm rugklachten. Is ook beter, je kunt je beter voorbereiden op de bevalling en het leven daarna.

Als ik al jullie verhalen lees besef ik me dat ik echt een late december mama ben. Ik moet nog even. Mijn verlof begint pas 18 november, zes weken van te voren, ik ben 29 december uitgerekend. Ik werk nog volledig, 30 uur verdeeld over vijf dagen (tot 14.30 uur i.v.m. school). Dat betekent straks ook elke dag tijd voor mijzelf, daar kijk ik erg naar uit. Behalve vrijdag middag dan. Als zo de verbouwing klaar is (nog twee weken), ga ik tijdens mijn verlof heerlijk genieten in mij nieuwe huiskamer, op mijn nieuwe bank met een tijdschrift en/of een heerlijk muziekje... of een film.

Meiden, geniet er allemaal alvast van!

Ik ga zoals ik me nu voel pas over 9 weken met verlof (met 36 weken dus) Maar ben er ook nog niet zo aan toe voel me goed buik groeit goed maar zit me helemaal niet in de weg Heb ook helemaal nog niet het idee dat ik alweer 27 weken ben Gaat me veel te snel deze zwangerschap....

Terug
Bovenaan