Hij doet het!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Wat een eer. De eerste die is meld op dit forum. Ik hoop dat we er met z'n allen veel plezier zullen beleven.

Groetjes
Judith

Hoi,

Ik ben er ook hoor. Mijn dochter is geboren op 14 januari en   ze heet Katie. En hoe die van jullie?
Groetjs Mickey en Katie

Hi dames, zag het ook net staan, mijn dochter is geboren op 2 januari, tot mails!

Deetje

Hallo!!

Mijn dochter is 2 januari geboren en ze heet Isolde. Heb ook nog een zoon Allard. Op 27 maart wordt hij 2 jaar.

Groetjes,

Monique

Hallo,

ook ik heb het forum gevonden. ik ben rennie trotse moeder van * Valentina ( 2002 ) , Skender ( 2004 ) en sinds 10 januari de moeder van Arjan.

Groetjes rennie   ( kijk even bij het januariforum heb daar een probleem voorgelegd over de borstvoeding )

Hieperdepiep, hoera!!!!!!!! Hij doet het!!!!!!!!!!!!
Dat we maar veel steun en plezier mogen beleven aan dit forum en dat we er met elkaar maar een gezellig forum van mogen maken!!!

Eveline
Sinds 17 - 01 - 2007 de mama van Esther

ps: We dubbelop dat we nu ook nog het zwanger-forum hebben, toch? Hihihi, het is al zo verslavingsgevoelig en nu moet ik 2 forums in de gaten houden! En dan kijk ik stiekem eigenlijk ook altijd bij december en februari....

Ik ben er ook! mama van Marielle (3 jr, bijna 4) en Vera (22 januari geboren). Ik ben inmiddels ook aardig verslaafd aan dit forum.   groetjes, Angeline

Terug
Bovenaan