Hij doet het!

Hoi allemaal,

Ook ik ben er. Ik ben 5 februari moeder geworden van een zoon Maddox.
Erg leuk dit forum. Hopenlijk krijg ik ook de tijd om er af en toe even
op te kijken/schrijven.

Groetjes,

Petra

Ja, gezellig! Want eigenlijk horen we niet meer bij het zwangerforum...
Ik ben 9 jan. moeder geworden van Amber. Ze was 11 dagen te vroeg.
We hebben ook al een zoon, die is gisteren 2 geworden.
Gr. Sonja

ik ben er ook hoor!!!!

hopelijk kunnen we veel aan elkaar hebben. soms heb je van die kleine dingetjes en vraag je je af hoe zouden anderen die doen.

groetjes
annemarie, sinds 16 januari mama van nynke

Hoi Hoi,

Hier ben ik dan ook, heb de forum nu eindelijk gevonden. Ik ben op 8 febr moeder geworden van Joshua, is eerder gehaald vanwege zw vergift. Nu pas heb ik tijd om weer op internet te gaan. Joshua heeft nog geen vast ritme in voeden, krijgt borstvoeding. Maar spugt (en soms geeft hij over)  en komt soms om de 4 uur en soms al om de 1,5 uur (die laaste rek ik een half uur) dus dat komt neer op 8 tot 10 voedingen per dag. Erg vermoeiend dus en ik ben alleenstaand. Maar ik ben dol op mijn mannetje!

Grt suuz Moeder van Joshua 8-2-07

hoi,

ik zal me dan ook even officieel voorstellen,
ben 8 januari (17 dagen later dan uitgerekend) bevallen van een mooie dochter Lieke.
ben bevallen via een keizersnede.
ik las al een tijdje mee, maar had me nog neit aangemeld en sinds gisteren dus ook aangemeld.

Leuk zeg, al die januari en februarimoeders! Ik mag hier nu ook meekletsen. Ik ben 21 februari bevallen van een prachtige dochter Floor. Onze zoon Tijmen is in januari 2 jaar geworden. Alles gaat prima, ik lig nu nog wel op bed met de laptop  , en ik geniet nog volop van de kraamtijd!
Groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan