Hij eet gewoon niet!!

hallo.
Ikweet er ales van, bij opa en oma eten ze alles op en thuis doen ze het gewoon niet, wat je ook probeert. Ik heb de hoop maar opgegeven, als ze niet wil dan maar niet. Maar dan krijgen ze ook geen snoepje, of koekje of wat dan ook, alleen een flesje pap eventueel, maar verder ook echt niks. Volgens mij is het zelfs zo dat als je zelf eten maakt en het vervolgens in het bij zijn van opa en oma laat opeten, ze alles opeten. Maarja, om ze elke keer naar opa en oma te brengen..
Ik zou proberen om er niet te veel zorgen over te hebben, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wel zou ik ze multivitamines geven, dan krijgen ze tenminste iets binnen, het is geen vervanging, maar beter iets dan niets, zeg ik altijd. Sucses ermee, en ik hoop dat het niet lang meer duurt.
groetjes Rocketqueen
 
hallo!
ik ben blij dat ik even op dit forum terecht ben gekomen, ik wordt er namelijk ook moedeloos van. Ons zoontje is 23 maanden en wil al lange tijd niet eten (als wij erbij zijn) hij gaat standaard zitten vroeten en spelen met z'n eten, behalve met frietjes en appelmoes, en macaroni gaat ook redelijk. hij kan een toetje redelijk netjes naar binnen lepelen maar het warme eten is echt waardeloos. Wil niet proeven, behalve rookworst, want daarvan weet hij dat hij het lekker vind.
dat niet eten vind ik tot daaraantoe, maar dat gefriemel in z'n bord vind ik echt niet leuk.
heb al geprobeerd te laten helpen met eten maken, potjes, enz. bij anderen eet hij volgens mij wel maar dan niet als wij in de buurt zijn.
Moet ik nou maar z'n bord weghalen zodra hij gaat 'spelen' met het eten? Of moet ik het allemaal maar negeren? ik weet het ook nie tmeer. Gister zonder toetje naar bed, was wel even huilen, maar verder weinig effect. Volede me alleen zelf schuldig......
succes allemaal en ik sta open voor alle tips, er zal toch wel iets werken??
groetjes
 
Terug
Bovenaan