A
Anoniem
Guest
Vind het een spannende fase maar ook raar en eng. Zifjon is 11,5 maanden en heeft van de week 2x drie stappen los gelopen. Hij liep al rond de tafel maar deed dit altijd erg voorzichtig en voor de rest was hij aan het tijgeren (op handen en knieen kruipen heeft hij nooit gedaan). Nu is hij elke dag bezig met evenwicht houden door midden in de box los te staan en ook van de deur naar de box los te lopen. ben zo trots op mijn ventje maar hij valt nu ook vaak erg hard achterover omat hij nog niet een juiste balans weet te vinden.
Ook als ik zijj handjes pak vertikt hij het om te lopen, hij houd zijn hele lichaam slap en laat zich op de grond zakken, zo eigenwijs hij doet het alleen hij het wil.

Het is net een dronkenmans ventje als je hem ziet waggelen, zo een kleine uk te zine lopen is toch een bijzondere ervaring. Als ik zeg kom een naar mama komt hij naar me toe gewaggeld met 1 handje nog als steun en het laatste stukeje soms los. Ik kan hem wel opvreten dan.
liefs van Mariska en Zifjon 29-01-08
Ook als ik zijj handjes pak vertikt hij het om te lopen, hij houd zijn hele lichaam slap en laat zich op de grond zakken, zo eigenwijs hij doet het alleen hij het wil.
Het is net een dronkenmans ventje als je hem ziet waggelen, zo een kleine uk te zine lopen is toch een bijzondere ervaring. Als ik zeg kom een naar mama komt hij naar me toe gewaggeld met 1 handje nog als steun en het laatste stukeje soms los. Ik kan hem wel opvreten dan.
liefs van Mariska en Zifjon 29-01-08