Hij gaat los lopen

A

Anoniem

Guest
Vind het een spannende fase maar ook raar en eng. Zifjon is 11,5 maanden en heeft van de week 2x drie stappen los gelopen. Hij liep al rond de tafel maar deed dit altijd erg voorzichtig en voor de rest was hij aan het tijgeren (op handen en knieen kruipen heeft hij nooit gedaan). Nu is hij elke dag bezig met evenwicht houden door midden in de box los te staan en ook van de deur naar de box los te lopen. ben zo trots op mijn ventje maar hij valt nu ook vaak erg hard achterover omat hij nog niet een  juiste balans weet te vinden.

Ook als ik zijj handjes pak vertikt hij het om te lopen, hij houd zijn hele lichaam slap en laat zich op de grond zakken, zo eigenwijs hij doet het alleen  hij het wil. :) :) :)
Het is net een dronkenmans ventje als je hem ziet waggelen, zo een kleine uk te zine lopen is toch een bijzondere ervaring. Als ik zeg kom een naar mama komt hij naar me toe gewaggeld met 1 handje nog als steun en het laatste stukeje soms los. Ik kan hem wel opvreten dan.

liefs van Mariska en Zifjon 29-01-08

Ja leuk is dat he .Shanice duw mijn handen nou weg en staat los ook onder de douche maar dat vind ik best wel eng het is namelijk wel glad . Ze zet ook inderdaad al een paar stapjes maar zodra ze het in de gaten heeft en eng vind laat ze op haar kont vallen.

Ik moest gisteren lachen mijn vriend kwam shanice van mij aanpakken uit de douche en opdat moment riep ze pappa mijn vriend natuurlijk gelijk gecharmeerd. Zo steek ze haar vinger in onze mond en dan zegt mijn vriend pappa hapt in je vinger. Nou roept ze pappa hap schitterend het gaat zo hard en als ze muziek hoor de armen de lucht in en met de kont gaan staan waggelen dus dansen schitterend gewoon .En samen met haar broer spelen soms gaat het er wel hardhandig aan toe dan mept ze behoorlijk hard of ze gaan samen staan knuffelen als eentje van de twee een standje heeft gehad.

groetjes lisette

Hoi mariska,

Ohhh wat goed jah!!!
Lijkt me geweldig om te zien hahahah.
Yordi liep vorig weeknd voor het eerst langs de tafel en nu sinds gisteren liep hij zelf achter zijn loopstoel. We waren ook zoooo trots op ons mannetje.
Nou geniet er van meid en succes met het achteraan vangen straks .

Liefs marielle

Hier staat Zifjon nog maar met een handje die hij nu steeds regelmatiger los laat en dus los staat schattig he !

Jeetje wat zijn jullie kindjes er vroeg bij zeg.
Wel leuk om te zien natuurlijk, helemaal trots op zichzelf.
En wat ze toch ook eigenwijs kunnen zijn hè.

heyhey

woooh wat knap van je ventje :D leuk he!

mn vriend zijn andere dochtertje ( ik heb haar nog nooit gezien, alleen op foto's) heeft ook nooit gekropen en liep ook in 1 keer.

nathalia kan heel goed aan je handje mee lopen, maar ze vind het een beetje eng om helemaal los te staan.

vanmiddag stond ze ook even helemaal los en dat gezicht sprak boekdelen. echt heel angstig keek ze hsahahaha.

nou meis, geniet er lekker van!!!

liefs, do

Oh, wat een snelle rakker! Leuk zeg! Grappig hoor, al die verschillen tussen de ontwikkeling van de kinderen.

Leah (10mnd) tijgert door de huiskamer. Ze is bijna 2 maanden ziek(ig) geweest (elke avond koorts/ RS-virus), dus misschien dat ze geen energie meer over had voor andere dingen. Sinds deze week is ze weer echt koortsvrij en de ondeugd straalt er weer van af. Ze begint nu de kamer en de keuken door te tijgeren, dus ahum, er moeten wat dingen worden weggezet voor haar......

Geniet maar van je wandelende ventje! Hier duurt dat nog wel even, denk ik......

Hoi,

Wat knap zeg...
Mijn mannetje doet dat ook al soms, tot hij het in de gaten heeft en dan word hij onzeker en laat zich op de knieen zakken.. wel leuk he, is zo leuk om naar te kijken!

Gr MJ

Terug
Bovenaan