Hij gaat los lopen

hoi hoi,

Oh wat een herkenbaar verhaal. Onze meid doet precies hetzelfde. Met het enige verschil dat zij pas 10.5 maand is, dus nog een maand jonger dan Zifjon.
Ook zij wil niet lopen als je haar handjes vastpakt, dat begint nu langzaam te komen. Maar  meestal laat ze zich ook hangen en gaat fijn op haar knietjes zitten om te kruipen. Ze loopt bij ons de hele tafel rond, van de tafel naar de bank en weer terug. Los staan dat kan ze al best goed, zelfs los staan en springen lukt al. En ja ze probeert ook steeds vaker een klein stukje alleen. Verder dan een stapje alleen doet ze niet, maar ik vind het toch knap.
Vind alleen dat ze het allemaal wel erg snel doet. Zal op het cb wel weer commentaar krijgen dat ze snel gaat. Ik kan er niks aan doen, ze wil het zelf. Kan haar moeilijk vastbinden.
Ben dus erg benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ze echt gaat lopen. Spannend!

Groetjes Anne

Hallo meiden

Ik vond gisteren shanice staand aan in haar kinderstoel. Ik had de stoelverkleiner gewassen waarschijnlijk kon ze tussen uit de riem. Dat is weer een teken om extra alert te zijn. Ik hoorde van mijn nichtje de avond dat ik in het ziekenhuis was met milton dat ze heel erg aan het dansen is geweest. Zonet deed ze haar handjes voor de ogen en riep kiekeboe en ze heeft getelefoneerd met oma. Ze is volgens mij echt sprongetjes aan het maken want ze huilt ook veel pfffffff.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan