Hij? grrrr. ZIJ!!!

Hoi,

Overkomt jullie dat ook wel eens, sta je in de supermarkt bij de kassa met je kindje in de buggy, zegt zo'n kassajuffrouw "O, wat heeft hij grote ogen!!" Jaha, dat van die grote ogen klopt maar het is toch echt een ZIJ!!!!!

Komt het omdat Isa nog weinig haar heeft? Ik weet nog goed dat mijn moeder mij vroeger altijd een hoofddoekje omdeed omdat anders, ook weinig tot geen haar op mijn koppie, de mensen dachten dat ik een jongetje was!

Maar zeg nou zelf, jullie zien toch ook wel dat Isa een meidje is????

Grtz. Poppetje71 mv Isa

Ik heb het nog nooit meegemaakt,..
Kay heeft al als babyzijnde schijnbaar een écht jongenskoppie.

Sommige kijken niet eens naar de kleding en flappen er dan maar wat uit.
Ik kan in ieder geval écht wel zien dat je een knappe DOCHTER hebt!!

Esmé mv Kay

Hoi!

Het is een super mooi meisje! Hier heb ik het zelfde probleem, Tess heeft wel haar, mooi zwart, en vaak roze kleren aan en dan toch nog... ach wat een leuk ventje! Nou heb ik jouw daar... ja het is een leuk MEISJE!!!

Ik lach er meestal maar om, of zeg heel subtiel, ja zij is heel lief.

Maar het ergste zijn toch wel de mensen die vragen is het een jongetje en dan heeft ze een roze shirt aan en een broek met bloemtjes... ik ben toch niet gek?!?

Is wel ff geleden al, kan de nieuwe foto's niet van mijn camera halen, snoetje zit nog in een verhuisdoos... maar welke!

groetjes en een knuffel voor je mooie meis

Nouuuuuuuuuuuuu, belachelijk idd hè! Moeten we soms stickers op de voorhoofden van onze meiden plakken met de tekst: "Ik ben een meisje!" (zie het al voor me).

En ook jou Tess is een echte meid hoor!!!

Grtz. Poppetje71

Ja, idd, dat vind ik ook erg vervelend!

Ik kan het wel duidelijk zien hoor, van welk geslacht jullie kids zijn!!

Ik weet nog dat ik het bij nadia ook een keertje had. Had ze een roze jurkje aan!! Vraagt zo'n muts in de supermarkt: is dat een jochie??
Ik zei: " ja, we voeden hem op als travestiet!"
Dat mens dom kijken joh!

Bij Jasper heb ik het tot gister nog nooit meegemaakt, omdat hi echt een jongenskoppie heeft. Had een paar foto's van Jasper op het forum gezet en toen reageerde iemand met ZE is net een model haha! Kon er wel om lachen eigenlijk, maar als het me vaker zou overkomen niet meer denk ik !!!

Groet,
Jacqueline mv Jasper

Heb het ook nog nooit gehad. Maar misschien als ik 'm een roze jurkje aan zou trekken dat mensen wel zo denken dat het een meisje is hoor. Rond koppie, blauwe ogen, blond haar. . .
Maar ik denk niet dat ik ervan zou balen hoor. Het zijn toch vreemden die het zeggen. Lekker belangrijk! Je ziet ze toch niet weer. Maar misschien voelt het wel anders hoor als het zou gebeuren.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan