Hij? grrrr. ZIJ!!!

Ik vind het 2 duidelijke meiden.
Ja de mijne heeft 2 staartjes op der hoofd. Dan vergissen ze zich niet snel.
Al moet ik wel zeggen dat ik laatst chagi werd in de wachtkamer bij de dokter toen ik mirthe haar jas uit deed en een kindje zei kijk mam die baby heeft staartjes! Die moeder zei op zo'n denigrerende toon.........ja kun je zien dat het een meisje is.
Hmmmmmmm zeg dan niets

Elke dag wel een keer: hij hij en nog eens hij. Nou ik ben (nooit verwacht wel geworden) een roze moeder dus ik snap dat niet.

Ik zeg altijd: als je echt geintereseerd was had je eerst gekeken en gezien dat  HIJ roze draagt!

hihi

groetjes wendy

Nou,die knappe koppies zijn échte meiden bolletjes hoor.
Ik heb het ook nog niet meegemaakt dat iemand zich vergiste.
Delano heeft een écht jongenskoppie mét hanekam,haha.
Maar bij jullie zie ik in ieder geval duidelijk dat het meiden zijn hoor!
Groetjes Tanja

Hoi hoi,

Nou ik zie duidelijk een heel mooi meissie hoor.En ik zelf heb het met Tess ook een keer meegemaakt.Ze had een roze jas aan en zelfs een staartje in haar haar en nog vroegen ze:Wat is het?.....Ook die manier van vragen vind ik zo onbeschoft...Wat is het?Net of ze het over een voorwerp hebben....Sommige mensen zijn soms een beetje dom denk ik.

Groetjes Kitty en Tess.

volgens mij is het standaard om een hij te zien.
ik heb het ook vaak mee gemaakt.
dat ze vroegen hoe oud hij is of hoe hij heet.
zij heet iris zei ik dan.
in het ziekenhuis zaten we in de wacht kamer. was een echt paar aan het discuseren of ze een meisje of jongen was. en ze had een roze broek en truitje aan.

hier precies hetzelfde....
ze is soms zo roze als een zuurstok aangekleed en nog komen ze aan wat een lekker ventje of ze vragen heel dom, is het en jongen of een meisje.?...
Daniëlle heeft ook nog erg weinig haar (het begint wel eindelijk, langzaam maar wel zeker, eindelijk te groeien) en de speltjes, elastiekjes ed liggen te springen om aandacht in de kast...
maar ik kan me er inderdaad ook aan storen, zie het eerder als een soort dommigheid van de ander en inderdaad als je echt interesse hebt kijk je wel eerst goed uit je ogen...

Groetjes Franco Veronique en Daniëlle

ik vind dat je dochtertje wel echt een meisjes koppie heeft Soms denk ik dat mensen gewoon zien wat ze willen zien Mijn tante heeft dit zelfs gehad met mijn nichtje die had ze een roos jurkje aan kijkt er iemand in de kinderwagen en die vraagt   jongen of een meisje en mijn tante doodleuk dat kun je toch wel zien een jongen natuurlijk hahaha...

Terug
Bovenaan