Hij is geboren onze Siem

Gefeliciteerd met je zoon! Het zal allemaal wel heel dubbel zijn!! Ik hoop dat je er toch een beetje van kan genieten en dat je de hulp krijgt die je nodig hebt!

Simone (april forum)

Hey Lianne,

Gefeliciteerd met de geboorte van Siem.
Ik hoop dat alles goed is gegaan tijdens de bevalling.
Ik wens je heel veel geluk en sterkte toe.

Groetjes Willeke

Hi Lianne

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Siem. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je ondanks alles kan genieten van je kids en troost ben hen kan vinden!

gr. Robin

Hoi Lianne,

Ten eerste hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie gezonde zoon. Een hele mooie naam! Siem.
Het zal zeker een heel dubbel voelen. Zo liggen verdriet en geluk wel heel dicht bij elkaar.
Ik hoop dat je intens van je kleine jongetje kan genieten. Zo heb je nog altijd een gedeelte van jouw man bij je. Hopelijk kan je daar ook een beetje troost uit putten.

Liefs Suus

Als eerste van harte met de geboorte van jullie gezonde zoon Siem! Heel veel geluk met hem in de toekomst.
Ik hoop dat je veel van je man terug ziet in je kinderen, en dat je daar veel kracht uit kan putten.
Ik kan me niet voorstellen hoe het leven nu voor jou moet zijn, maar ik wens je met alles wat er verder op je weg komt een goed en gezond leven. Hou je taai!!!

Margreet
(maart mama)

Terug
Bovenaan