hij is nog maar 3 maand!

we gaan maandag een gesprek aan vragen en dat wil ik dan ook die zelfde middag. er stond gewoon in zijn schriftje: 180 cc gedronken/ een stuk rijstwafel. me vriend had hem opgehaald. en ik las het pas om half 7. voor mijn gevoel waren ze daar echt heel goed, me zoontje heeft het er echt heel erg naar zijn zin. dus dan is het ook nog extra schikken.    

Jeetje meid, wat schrikken!
Kan het niet zo zijn dat ze het (heel misschien) bij het verkeerde kindje in het schriftje hebben geschreven (dat van die rijstewafel).
Hoe kun je nu een kindje van 3 maanden nou een stuk rijstewafel geven?
Als ze dit echt hebben gedaan, dan zeker een klacht indienen!! Kan me je gevoel heel goed voorstellen!!

Sterkte en hopelijk hebben ze het gewoon in het verkeerde schriftje geschreven. Ook dom, maar dan valt de schade voor jullie nog mee!
Liefs Renata.

Dat lijkt inderdaad logisch...van het verkeerde schriftje!!
Ik kan me eigenlijk ineens ook nauwelijks voorstellen dat een kindje van 3 maanden een stukje rijstewafel vasthoudt en ook daadwerkelijk op eet.... toch? En als een kindje nog helemaal geen vast voedsel heeft gehad is rijstewafel denk ik ook nogal moeilijk om mee te beginnen. Dat zou vast niet lukken.

Hopelijk valt het dus inderdaad allemaal mee!
Succes met je gesprek, laat je weten hoe het afgelopen is?

nou dat kan toch echt niet. Ik werk zelf op een kdv, en zoiets is bij ons nog nooit voorgevallen. Maar je moet het hier echt niet bij laten zitten hoor.
Een kindje van die leeftijd mag nog niet eens pap of fruit, laat staan een rijstewafel.

hoe is het gesprek gegaan,
groetjes jolanda

het was gelukkig een foutje ja, er waren nog 2 baby's een tweeling die beide een rijstwafel hadden gehad maar ze hadden het in het schriftje van 1 van die 2 geschreven en in die van mijn zoontje in plaats van in het schriftje van die andere baby.
gelukkig maar!

Terug
Bovenaan