hij kan staan

vandaag hebben we ondekt dat mark uit zich zelf kan staan in de box.hij doet het alleen als we niet kijken en als we dan even naar hem kijken staat meneertje met een breede grijs op zijn gezichtje, dus met andere woorden dat hebben jullie maar mooi gemist.

oo leuk ! tyson kan nu net pas uitzichzelf gaan zitten.. alhoewel hij wel probeer te gaan staan en het hem ook 1 keer is gelukt.. maar hij vindhet allemaal wel best zo hihi

hahha en straks trekt hij zich overal aan op en wandelt hij langs de tafel...

bij swen ging het heel snel toen hij eenmaal door had hoe hij moest gaan staan. hij loopt nu zelfs stukjes aan zijn loopkar.

waar is toch die tijd dat hij lekker ik mijn armen lag en maatje 50 zelfs te groot was... zucht!

goed gedaan mark!!!
En nu overal aan op trekken.

weer een grotere stap de wijde wereld in!

Thomas stapt al flink achter zijn loopwagentjes aan hahahaha.
zo leuk om te zien!

hahahahahaha
daar lijkt het hier onderhand wel op ;)

Thomas heeft van de Sint 2 loopwagens gekregen.
1 van hout waar je blokjes in kan doen (opa en oma waren de sint)
1 van plastic met muziek er op(van vtech)..lekker herrie maken door het huis (van ons gekregen).

En als ie daar niet achteraan stapt dan is het wel een eetkamer stoel hahahahahaha.

ook dat is wel weer leuk, zo'n nieuwe fase he. maar ik mis het ook wel hoor die echte baby tijd......

tijd voor een nieuwe hahaha neee voorlopig niet als kriebelt het af en toe wel..
eerst maar eens allebei weer een baan vinden...

hahaha suuz. heel herkenbaar! maar wij wachten ook hoor! mark heeft een jaarcontract (wordt vast in juni 2010) en ik heb nog geen vastigheid wat werk betreft (vervang in het onderwijs)

tot juni 2010 gebeurt er hier in ieder geval niets en daarna moeten we nog maar een verder kijken. misschien ben ik er na al die miskramen dan nog niet eens echt aan toe!

@ elise.. volgens mij hebben we dan dezelfde van v-tech. met een paarse telefoon erop? en een hekje wat open en dicht gaat enzo....

Terug
Bovenaan