hij kan staan

Yinthe gebruikt hier de activity tafel als loopwagen...ze schuift het ding de hele kamer door. Toch maar eens op zoek naar een echte loopwagen, kijken of ze echt wil lopen achter zo'n ding.

Hier ook heel herkenbaar, als ik zo'n kleintje zie denk ik ach wat snoezig, maar inderdaad ook eerst wat zekerheid hebben wat een baan betreft. Sowieso lijkt het me niet echt geslaagd om b.v. na twee maanden in een nieuwe baan, te zeggen, Hai ik ben zwanger...haha, denk dat ze dan niet heel blij met je zijn!

@carina, ja die is het! Thomas doet de hele tijd dat luikje open en dicht; kiekeboe ik zie je!!!

Hier de baby fase echt voorbij!
Wel jammer, maar dan kun je wel aan de gang blijven ;)
Nee, 2 kindjes is voor ons genoeg.
En als ze gezond blijven wensen wij ons niks meer.

Maar ik kan me voorstellen dat het bij sommige van jullie al kriebelt...

Wauw, staan! Wat een mijlpaal weer. Er zitten een paar snelle kids hier!

Ik vind het niet zo erg dat Eveline daar niet aan meedoet, die doet alles op haar gemakje... Ik denk niet die gaat staan voor haar 1e verjaardag, ben nog aan het wachten op kruipen! Maar ja, zo blijft ze wel wat langer 'klein'...

En kriebels... Tja, ik zit soms ook wel voorzichtig te denken, terwijl ik nog niet eens van nachtvoedingen af ben! Het blijft iets onweerstaanbaars, zo'n kleine frummel ; ).

Ik denk wel dat er een 3e komt, maar voorlopig zeker niet! Het is heel leuk, kinderen, maar soms als ik een slechte dag met de 2 kids heb (lees: vermoeiende peuterpubertijd van mijn oudste), dan ben ik blij dat ik er op dit moment maar 2 heb...

Terug
Bovenaan