Nou heb gebeld hoor.....
Kreeg ik ineens mijn andere ha aan de telefoon!!! Zat middenin het tel. spreekuur. Hem wilde ik eigenlijk niet, maar ja.... toch maar gevraagd.
Heb hem het hele gedoe uitgelegd..... snapt ie het wel, maar denkt dat ik te jong ben voor de gyn........ Heb hem wel zo ver gekregen dat mijn man getest mag worden..... dus daar kunnen we mee aan de gang.... Maar ja, ik moet dus echt gewoon wachten tot mijn eigen ha weer terug is. Bij hem kan ik misschien (zij die andere arts) toch nog even kijken of ik al naar de gyn moet.
Maar ja, nu dus mijn man laten testen........Dat wordt ook pas over 4 weken ofzo!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAHHHHHHH schiet het nog niet op.
Ten eerste: we mogen dan drie dagen niet vrijen: dat kan ik nu wel vergeten want maandag wordt hij besneden dus hij neemt het ervan (en ik ook hihi)
Ten tweede: daarna kan hij iig 1 misschien 2 weken niet klaarkomen (sorry hoor) zonder pijn. Dus dan duurt het nog een tijdje.....
Moet ik hier ook al op wachten!!!!!!!!! Ik word hier zo moe van!!!
Nou goed, de komende 4 weken gebeurt er dus helemaal niks!! Kan niet zwanger raken en kan niks ondernemen.....
Liefs een bijzonder ongeduldige Annet