hij kan toch niet zomaar met vakantie gaan!!??

Nee!!!!
Ik ga zo zelf maar weer even bellen, wantz it nu naast de telefoon te wachten en dat schiet natuurlijk niet op......

Wordt vervolgd
Liefs Annet

He Annet,

Hoezo frustrerend???? Balen zeg, ga je eindelijk bellen, en lukt het niet om een
afspraak te krijgen.
Ik hoop het beste voor je dat je nu telefonisch doorverwezen kan worden!

Succes met bellen zometeen!

Liefs Esther.

Nou heb gebeld hoor.....

Kreeg ik ineens mijn andere ha aan de telefoon!!! Zat middenin het tel. spreekuur. Hem wilde ik eigenlijk niet, maar ja.... toch maar gevraagd.

Heb hem het hele gedoe uitgelegd..... snapt ie het wel, maar denkt dat ik te jong ben voor de gyn........ Heb hem wel zo ver gekregen dat mijn man getest mag worden..... dus daar kunnen we mee aan de gang.... Maar ja, ik moet dus echt gewoon wachten tot mijn eigen ha weer terug is. Bij hem kan ik misschien (zij die andere arts) toch nog even kijken of ik al naar de gyn moet.

Maar ja, nu dus mijn man laten testen........Dat wordt ook pas over 4 weken ofzo!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAHHHHHHH schiet het nog niet op.
Ten eerste: we mogen dan drie dagen niet vrijen: dat kan ik nu wel vergeten want maandag wordt hij besneden dus hij neemt het ervan (en ik ook hihi)
Ten tweede: daarna kan hij iig 1 misschien 2 weken niet klaarkomen (sorry hoor) zonder pijn. Dus dan duurt het nog een tijdje.....

Moet ik hier ook   al op wachten!!!!!!!!! Ik word hier zo moe van!!!
Nou goed, de komende 4 weken gebeurt er dus helemaal niks!! Kan niet zwanger raken en kan niks ondernemen.....

Liefs een bijzonder ongeduldige Annet

he getsiederrie...heb je eindelijk contact kom je nog niet veel verder..
Hoelang is je eigen ha op vakantie??? Dan kun je wel direct als hij terug is contact met hem opnemen toch? Om alsnog door verwijzing te krijgen...
Want 4 weken wachten om het zaad van je man te laten controleren lijkt me inderdaad wel moeten, want het lijkt me inderdaad een pijnlijke bedoeling om vlak daarna klaar te komen
Nou even een maandje rust..wie weet doet het je daarna extra goed!
liefs mij

hoi hoi

goh wat een gedoe allemaal, en alles duurt zolang en ik kan me voorstellen dat je er dan gek van wordt......... want het kan natuurlijk niet snel genoeg gaan..

maar ja ,, wie weet daoet het manndje wonderen en ben je daarna extra vruchtbaaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hihihi

in ieder geval komt onze tijd echt nog wel..

liefs tobi

Terug
Bovenaan