Hij staat!!!!

Wat goed man!!!!!
Hoe oud is hij nu?
Twan is 8 mnd, en doet nu net een poging om t tijgeren te leren. Dit lukt nog niet zo heel hard, maar blijven oefenen, komt hij er vanzelf.
Liefs Maaike

Hoi,

Siebe is nu 9,5 maand (22 juli). Merijn echter stond en liep met 10 maanden al rond de tafel. Uiteindelijk heeft het nog tot 2 weken na zijn eerste verjaardag geduurd voordat hij echt helemaal los een paar stappen achter elkaar deed.  Vanaf dat moment  ging het erg hard en binnen no-time was hij niet meer te stoppen. Ik kijk er echter al weer helemaal naar uit, want eerlijk gezegd vind ik het een veel makkelijkere fase. Nu heb je het probleem dat wanneer iets niet direct lukt, Siebe een keel op zet van heb ik jou daar. En als hij zichzelf kan voorbewegen is dat toch een stuk minder, althans, zo is mijn ervaring bij Merijn.

Groetjes Fonske.

Leuk zeg!

Maar hoe doen jullie dat? Wij hebben een gladde vloer en ik durf te wedden dat als Kian wil gaan staan dat ie zo onderuit ligt met z'n sokken aan. En ik ga 'm ook niet de hele dag schoenen aandoen voor het geval hij misschien een keer het idee krijgt toevallig te gaan staan.
Liefs NElleke

Yoëll begon met staan op zijn blote voeten, aangezien meneer zijn sokken uit trekt en erop sopt, ermee zwiert, pluto ermee bedwelmen, en vervolgens zo ver mogelijk weg gooien.
Nu staat hij ook gewoon met sokken aan en als hij om valt, gaat hij heel hard....... lachen! (tja af en toe lijkt hij op zn moeder, net zo gek!)

Terug
Bovenaan