hij wil 's nachts eten eten eten

Hoi, ik heb dit zelfde probleem gehad met mijn zoontje. Jouw kindje is nu 3,5 maand en weegt 8 kilo. Mijne is 6 maanden en weegt nu 7,2 kilo. Pas op dat hij niet te dik wordt. Het is ook zo dat als je een kind nachts blijft geven en/of steeds meer ze eraan gaan wennen.

Ik zou jou nu aanraden omdat je schrijft dat hij 7 flessen krijgt en die niet altijd leeg drinkt om terug te gaan naar 6 flessen per 24 uur. Geef in elke fles ietsje meer dan je nu doet. Misschien een schepje poeder meer, maar vooral wat aanvullen met water om zo meer vocht te krijgen.

Ik weet niet of je nog nachts een fles geeft maar probeer anders de laatste om 23 uur te doen.
Ik denk nml dat jouw kindje niet alles opdrinkt omdat hij op dat moment geen behoefte heeft maar later weer wel. Als je dan de flessen spreidt en vermindert en meer per fles is hij meer verzadigd.

Nutrix kun je beginnen met 4,5 maand. Of denk eens aan voeding voor hongerige babies.

succes

hoi
ik hadt het ook met mijn zoontje
ik ben begonnnen met voeding voor hogerige baby s
en voor de ontlasting johannesbroodpitmeel (wordt je fles ook dikker en ligt even zwaarder op d e maag
wat zegt cb dan????????
groetjes marijke
mama van melissa eind deze maand 3 jaar
en wesley 7 maanden (bijna 10 kilo)

quote: annemarie33 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 10:39:06'));

Hoi, ik heb dit zelfde probleem gehad met mijn zoontje. Jouw kindje is nu 3,5 maand en weegt 8 kilo. Mijne is 6 maanden en weegt nu 7,2 kilo. Pas op dat hij niet te dik wordt. Het is ook zo dat als je een kind nachts blijft geven en/of steeds meer ze eraan gaan wennen.

Ik zou jou nu aanraden omdat je schrijft dat hij 7 flessen krijgt en die niet altijd leeg drinkt om terug te gaan naar 6 flessen per 24 uur. Geef in elke fles ietsje meer dan je nu doet. Misschien een schepje poeder meer, maar vooral wat aanvullen met water om zo meer vocht te krijgen.

Ik weet niet of je nog nachts een fles geeft maar probeer anders de laatste om 23 uur te doen.
Ik denk nml dat jouw kindje niet alles opdrinkt omdat hij op dat moment geen behoefte heeft maar later weer wel. Als je dan de flessen spreidt en vermindert en meer per fles is hij meer verzadigd.

Nutrix kun je beginnen met 4,5 maand. Of denk eens aan voeding voor hongerige babies.

succes

Hoi

Als je kindje bij de geboorte al zwaar was, dan houd je dit niet in de hand. Wel moet je natuurlijk de normale hoeveelheid voeding wat is toegestaan geven.
Mijn dochtertje woog 4160gr, ruim 8 pond  bij de geboorte, das best veel. je zag het trouwens niet aan haar, grappig.(soms zie je babies die 6 á 7 pond zijn die er dikker uitzien). Maar zij is nu bijna 3 maanden en weegt ook bijna 6 kilo. Kun je nagaan, jou kindje weegt net 7 kilo en is 3 maanden ouder!   Zo zie je maar hoe verschillend het kan zijn.
Overigens is mijn dochter vooral van mijn BV zo lekker gegroeid, we zijn sinds 3 weken over op de flesvoeding.
Mijn zoontje woog net 6 pond bij de geboorte, en ikzelf 4, mijn moeder 2!!!!....grappig: 2,4,6,8 pond.

Terug
Bovenaan