Edith en Lies
bedankt dat jullie zo gereageerd hebben
ergens is het goed om te lezen dat er nog meer mannen zijn die het niet willen/wilde
gister hebben we echt tot diep in de nacht zitten praten en ik heb ook gezegd dat hij mij ook dwingt om niet nog een keer moeder te worden,maar hij zegt dat ik dat niet zo moet bekijken,maar ik vind dat dus wel.
hij kon mij geen een duidelijk antwoord geven,ik heb hem zelfs gevraagd of hij wel voor 100% achter onze relatie staat
maar dat is wel zo zegt hij,
hij heeft verschillende dingen gezegd...als ik 28 ben....maar misschien ben ik er dan nog niet aan toe.
nou we kunnen toch kijken over anderhalf jaar....maar misschien ben ik er dan nog niet aan toe,hij bleef dus gewoon hetzelfde doen als hoe hij er altijd over praat.
ik heb hem nu gezegd dat het op deze manier helemaal niet hoeft,omdat hij er zo over twijfelt hij zei zelfs dat het hem misselijk maakte,toen ben ik gestopt met praten,heb gezegd dat ik het er niet meer over wil hebben,maar dat hij er dan ook voor altijd over moet zwijgen.
daar schrok hij wel van....dus nu hoop ik dat hij is echt goed na gaat denken,en dat hij zijn echte eerlijke mening geeft en niet van die lullige praatjes.
als hij er niet binnen nu en een maand over begint,dan is het voor mij duidelijk.
ik blijf wel bij hem,maar hi zal dan geen kind van mij krijgen,en ik heb er al 1 dus hij zal op den duur toch iets aan missen
klinkt misschien kinderachtig van mij,maar ik heb een hele lieve dochter die heel graag een broertje of een zusje wil,maar als ze straks in de pubertijd zit,dan heeft ze daar ook geen behoefte meer aan.
dus ik kies gewoon voor haar,en ik hoop dat hij er heel erg veel spijt van krijgt.
mijn aanmelding voor hier was dus maar voor korte duur
ik wil jullie allemaal heel veel suces wensen met het zwanger worden.
en nogmaals bedankt allemaal.
groetjes Francis