Hij wil geen potjes!

Laura heeft ook al potjes bruine bonen met appel gegeten voor vanaf 4 maanden, dus misschien is er dan wat mee gedaan dat ze het vanaf die leeftijd wel mogen eten.

Zelf koken wil hier ook nog wel eens werken, maar ik maak dan idd geen bruine bonen (het enige wat ik daar normaal gesproken mee maak is chili con carne, lijkt me niet handig voor een baby), maar wel courgette, wortel of bloemkool.

Groetjes Ilona

Floor heeft nog geen vast voedsel gehad, ik geef bv en wil tot 6 maanden nog niet bijvoeden. Tijmen (2,5 jaar) lust ook geen potjes, ik kookte altijd zelf behalve in de vakantie. Hij at dan ook maar een beetje uit die potjes maar maakte het weer goed met een paar boterhammen. Ik vond dit niet zo erg, eenmaal thuis at hij weer met de pot mee. Als ik er zo aan terug denk was het wel heel gezellig met een goed-etend-mannetje aan tafel, sinds hij 2 is geworden roept hij standaard NEE!!! als we aan tafel gaan, niet meer zo gezellig dus! Ach, iedereen zegt dat dit bij de leeftijd hoort, hij zal vast op den duur weer beter gaan eten!
groetjes van Ruth

ik begon bij boas ook met 4 maanden bij te voeden,maar hij wou het ook niet.hij was er kennelijk nog niet aan toe.uit reflex houden zuigelingen alles wat geen melk is uit de mond,uit een soort zelfbescherming.ik heb het gewoon elke paar dagen een keer geprobeerd en af en toe sabbelde hij wat op.nu met 5 maanden lijkt hij er opeens veel meer in geinteresseerd.stopt ook opeens alles in zn mond en eet super!!het eerste wat boas lekker vond was bruine bonen,worteltjes en banaan.nu eet hij ook peer,appel,courgette(heel lekker!!vraag me niet waarom,ik hoef t niet)broccoli en aardappel.

Terug
Bovenaan