Hij wil gewoon echt niet slapen

Hoi Ingrid,

Heb je al eens geprobeerd om hem net voor zijn laatste voeding in badje te doen?
Meeste kindjes worden daar lekker soezelig van...
Misschien zou je het eens kunnen proberen?
We zijn zelf ook nog aan het zoeken om het juiste ritme voor onze zoon te vinden, valt niet altijd mee;-)

Succes!
P.

Hoi, bij ons is het 's nachts wel lekker rustig maar Giacomo is rond 9uur 's avonds wat onrustig, en nu ook 's ochtends tussen 10 en 12 ongeveer. Hij heeft dan last van krampjes of is gewoon wat nerveus. Waar hij slaapt maakt verder niet zoveel uit trouwens.
Maar in badje gaan (het wassen en het afdrogen) vindt hij ook echt afschuwelijk! Schreeeeeuweeeh!!
In principe is bij ons de regel dat we hem niet langer dan 10 minuten laten huilen, maar dat voelt al heel lang. Hangt er ook echt vanaf of het een pijn-huiltje is of dat hij gewoon zichzelf in slaap huilt, en soms herken je dat dan niet direct..

Ohh.
Juliaan hebt ook moiete om overdag te slapen...oplossing gewoon voeden en bij ons laten slapen in de armen of borst als hij echt slaap bregen hem naar bed.als hij niet diep slaap leggen hem gewoon beneden in het box.
Loop met hem en mischeim hij valt in slaap.

secces
Emi

hai...moeilijk hoor ieder kind is anders.....op zich wel fijn dat je in ieder geval een goede nachtrust hebt.... (ieder nadeel....)

Onze Jack heeft heel veel darmkrampjes, het cb zei gisteren dat ik hem zo veel mogelijk moet laten liggen want hoe meer oppakken hoe meer onrust en dus meer krampjes...kids met darmkrampjes moeten aan de 3 R'en....

Maar ja jouw manneke heeft geen darmkrampjes toch? En als je nou een spuugdoekje bij je draagt...(bij je borsten...) dan zit jou geur eraan en daar worden ze rustig van?????

Ben benieuwd heo het gaat nu?

groetjes

droeg mijn dochtertje in een draagdoek want wilde alleen maar bij mij zijn. zo kon ik alles doen en sliep zij en op een gegeven moment was die fase over en sliep ze in haar bedje

@feetje, dat van dat doekje hebben we ook al geprobeerd!!
Vanaf vandaag zijn we toch begonnen met hem steeds 10 minunten laten huilen. Dan er naar toe, troosten en weer weg. Het gaat tot nu toe best aardig. Maar het scheelt dat mijn man thuis is en ik dus Tim geen 4x hoef mee te slepen naar school.

@lorena, ik draag Tim ook veel in de draagdoek, dat is wel handig.

Terug
Bovenaan