Hij zegt zijn eigen naam,..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Het is zo ongelooflijk gek hihi,..
Als Kay zijn speen in de mond heeft kan hij zijn eigen naam zeggen!
Hij zegt dan:" Kay, Kay, kay" hahaha..

Zonder speen lukt het hem niet, schijnbaar hebben veel kindjes moeite met de K uitspreken. Maar mét speen zegt hij gewoon zijn eigen naam, de aap!

Zonder speen blijft het bij; papa, bah, dada etc..

Waar die tut wel niet goed voor is! Als ze hem over 18 jaar vragen hoe hij heet zie je hem eerst zijn speen pakken, in z'n mond doen en met zijn baard in de keel zeggen "Kay" whahaha.. En weg zijn de dames hihihi..

Esmé mv Kay

ps: Heeft jullie kindje ook minder behoefte aan de speen? Kay wil hem alleen nog maar met slapen en een enkele keer bij troost. Dus overdag wil hij hem niet meer.

Oh wauw! Zijn eigen naam al zeggen! Dat gaat hier nog wel een tijdje duren. Julian is niet de makkelijkste naam voor een kind. Hier is het al wel papa, mama en dag (inclusief zwaaien!). Hij begint nu ook met iets dat je het beste schrijft als "Dôh!", maar wat hij ermee bedoelt?? Ha ha. Leuk he, dat gebrabbel en fanatieke geschreeuw af en toe.
Maar wat betreft die speen: die gaat hier ook nog altijd in met slapen gaan en soms aan het einde van de dag als hij wat jengelig wordt. Verder probeer ik hem overdag zoveel mogelijk bij hem uit de buurt te houden en hij heeft er zelf ook geen moeite mee. Ik was eerst absoluut geen voorstander van een speen, maar zoals het nu gaat ben ik erg tevreden.

Dat zal Thomas niet zo snel doen, zijn naam is te moeilijk daarvoor hahahaha. Thomas zegt wel steeds 'mamama' en soms roept hij mij echt!
lachen he

Haha geweldig!!
Kian zegt nog helemaal niks, dus zijn naam zal ook nog wel even duren.
Die speen wil hij altijd wel. Ik geef 'm alleen steeds minder. Alleen als ie gaat slapen. Na de laatste fles ook niet meer, dan is ie zo moe, dan mist ie dat ding niet eens. En natuurlijk als we weg gaan of voor de troost.
Liefs Nelleke

Leuk en knap dat hij zijn eigen naampje zegt! Ik zie Tessa voorlopig alleen nog maar poes zeggen!! Die kat hier  is ook wel erguh interessant!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi hoi,

Superleuk joh.En ook wel grappig denk ik.Tess gilt en brabbelt alleen nog maar.Alhoewel ze eerdaags wel Papa gaat zeggen denk ik,ze is zo aan het oefenen met bhebhebhabha,dat Papa er vanzelf erachteraan komt...hoop ik.Zou wel leuk zijn voor haar Pa.

Groetjes Kitty en Tess.

Vanmiddag zei hij het een paar keer zonder speen,..
Moet niet gekker worden.. haha..

Terug
Bovenaan