Hij zegt zijn eigen naam,..

Hey wat goed zeg.....petje af dat hij al zow snel praat hoor....Geweldig...

Maar het belangrijkste zegt ie nu...PAPA hahahaha.....vooral als ie `s nachts eens wakker mocht worden hihi

Liefs Denise

Hahaha,... ja,.. Alleen papa ligt s'nachts in coma en wordt pas wakker als mama hem een hak in z'n rug zet hahaha...

Hahahaha die papa toch.....

Dan stapt ie vast snel over om Mama te zeggen hoor hihi

hier horen we zo af en toe mama of papa
meestal in een lange zin mamamamamam
maar zijn eigen naam dat zie hem nog niet
zo gauw doen

en wat de speen betreft dat is een spelletje
ver weg schieten

groetjes
Bianca mv lorenzo

Hihi gaaf!! Vraag me toch af of het ook gelukt was als hij jan-pieter cornelis had geheten hihi

Wow Kay, wat goed van jou!!!! Ik kan alleen nog maar dadadada, gggggggggggrrrrrrrrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en heeel hard gillen als ik iets heel leuk vind!!!!
Twan zv Maaike

De speen?? Die wilde Twan alleen maar de eerste paar weken, sinds hij zijn duim ontdekt heeft, zo'n 3 mnd geleden, wil hij alleen nog maar spelen met de speen.  Als ik m aan m geef, trekt hij er heel hard aan, dus dat doen we maar  niet meer. We zijn dan ook overgestapt op de tuitbeker, omdat hij ook aan de flesspenen begint te trekken met zijn kaak. Tanden heeft meneer nog niet.  
Maaike mv Twan  

Volgens mij zit Julian stiekum mee te lezen: hij zei vanochtend ook Ka en Kai! Ha ha ha! Hij had een stukje brood in zijn mond EN een duim! Heel grappig!

Terug
Bovenaan