A
Anoniem
Guest
Hey meiden heb ik ff goed nieuws!!!! Wij gaan trouwen!!!!
Ja het is zo had mijn vriendje eigenlijk 21 september willen vragen had het al bijna voorbereid!!!! Wat gebeurt er, hij had mensen voor de 21 september uitgenodigt dus zei ik niet zo slim, oh daar gaat mijn verrassing!!! Waardoor hij maar bleef vragen wat is er dan en hoezo verrassing zo dom van me ben ook zo'n slechte geheimhouder maar goed!!! Ik zei dat die alvast naar bed moest gaan en ik dan met de verrassing zou komen!!!! Heb een kaartje geschreven echt heel lief en 2 hartjesballonnen opgeblazen en die achter me gehouden en naar hem toe gegaan!!! Was op van de zenuwen en hij lees het kaartje en zegt heel droog en hé wat is je vraag??? Zeg ik heel zenuwachtig met mijn ballonnetjes lieve Raymond wil je met me trouwen en toen zei die jaaaaaaaaaaaa!!!! We hebben vervolgens nog een hele tijd gepraat en heel weinig geslapen!!!!
Maar ben nu toch blij dat ik hem eerder heb gevraagt, hoe stom het ook was van me, haha!!!
Dus heb de hele dag gedagdroomt en kunnen de voorbereidingen beginnen zo zin in!!!! Nu alleen nog afwachten of ik zwanger ben, want ja dan wordt het wel een andere jurk, ach ja das ook heel mooi!!!!
nou dat was het wel en we zijn heel gelukkig nu samen en is het een beloning voor de liefde die we voelen, ja heel klef maar waar!!!!
Fijn weekend allemaal!!!!
Liefs Sandy