Hij zei jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

gefeliciteerd!!!
toen ik de topickop las dacht ik even dat je kindje "ja" zei, hihi!

groetjes,
daphne

Hey meiden bedankt voor jullie lieve reacties!!!
We hebben familie nog niet ingelicht gaan we nog doen hoor!!!!
Waarschijnlijk wordt de datum 26 september 2008 dan kennen we elkaar 5 jaar we wilde wel een bijzonder dag uitkiezen vandaar!!!
Gisteren al een tijdschrift gehaald over bruid en bruidengom!!!
Heb echt zin in de voorbereiding!!!
Maar we hebben ruim 1 jaar de tijd dus kunnen we in alle rust kijken waar we willen trouwen!!! Hier in Duitsland of toch Nederland!!!

Liefs Sandy

lieve sandy

gefeliciteerd meid!! leuk hoor en veel plezier met de voorbereidingen!!! en ookal ben je zwanger of niet, je zult hoe dan ook een hele mooie bruid zijn hoor want liefde straalt altijd!!!!

liefs sweety

Hey Sweety,

Dank je wel hoor wat een lieve woorden super!!!!
Ja maakt me nu ook niks uit of ik zwanger ben of al een wondertje dan heb!!!
We hebben het nog ff voor ons gehouden en willen aankomende weekend iedereen gaan inlichten dus spannend hoe iedereen reageert!!! We kunnen het wel van de daken schreeuwen,hihi!!!
We hebben het ook al gehad hoe en wat we willen het moet vooral een speciale dag worden daar zijn we het over eens!!! Dus we gaan binnenkort al de voorbereidingen starten, oh ja we gaan toch in Nederland trouwen , bijna al onze gasten zijn Nederlands dus ja toch beter vinden wij!!!
Als hier meiden nog leuke tips hebben waar wij wat mee kunnen is altijd goed!!!

Dikke knuffels een happy Sandy

ik heb verschillende sites waar je goedkope jurken kunt krijgen tot 800 maximaal

moet je intoetsen bij google

het gouden hart
anastacia
olga bruidsatelier
astrids bruidsmode

en chrandler is ook een goede zaak

hihihih graag gedaan hoor, tis echt zo, alle bruidjes zijn altijd mooi omdat ze stralen van liefde en geluk!!!!mooier kan toch niet\?? en ik heb nog een jurk te koop hoor hahahah tis een prachtige simpele jurk zonder toeters en bellen van een italiaans merk...
ik ben in een open serre getrouwd meteen onder de sterren, we hadden een leuke zangeres die alles op verzoekjes zong, en een heuze bruidsauto zon ouderwetse koets. was echt super!! helaas heeft dit huwelijk niet mogen zijn, na 12 jaar relatie zijn we 4 jaar geleden gescheiden, maar het leuke is wel dat hij nu mijn beste vriend is!!!   dat zie je echt nooit he!! super speciaal!! we doen het als vrienden veel beter dan als man en vrouw. mijn huidige vriend kan heel goed met hem overweg dus ik heb echt een perfecte situatie1!! veel geluk met de voorbereidingen en als je vragen hebt stel ze maar hoor!!! gezellig!!! ga je jessica een schattig jurkje aangeven? hahahahah

liefs sweety

Hey meiden,

Bedankt voor jullie tips, ja Sweety weet echt niet of die jurk gaat passen, haha!!!
Wie weet ben ik nu zwanger of dan en dan wordt het zeker een andere jurk!!!
Wel grappig dat jullie meedenken!!!
Maar ik ga zeker kijken Heaven op die sites, ja het hoeft ook niet zoveel geld te kosten allemaal!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan