hij zij MAMA !!!!

Gister kon ik mijn eigen oren niet geloven en dacht toch echt dat ik het verkeerd gehoort had. Maar mijn man schoot in de lach omdat hij het ook hoorden. Mar ach het zal wel toeval zijn geweest maar vandaag aan de tafel zij hij het toch echt weer MAMA.
Ben zo supper trots ik weet dat ze rond deze leeftijd die woordjes kunnen gaan zeggen maar dat hij dit daad werkelijk ook zou doen had ik ECHT NIET verwacht omdat hij heel druk met andere ontwikkelingen bezig is en dan de vaak wat achter blijft. Maar nee hoor Zifjon doet het wel even allemaal tegelijk. Ik weet dat ze de woordjes wel kunnen zeggen maar nog niet echt de betekenis er aan kunnen koppelen. Maar het was heel bijzonder dit te horen. nou hopen dat het niet bij die 2x blijft. Ik moest dit even delen want ik stond echt te stuiteren van blijdschap.

gr van Mariska en Zifjon 8 maanden

leuk is dat he :D
nathalia zei papa, echt duidelijk.
 2 weken terug begon ze ermee, maar nu zegt ze het niet meer :S
nu zit ze alleen maar te zingen lalala dadada gagaga.
ook erg leuk om te horen.
wat mijj wel opvalt is dat elke keer als nathalia "down"is dus hangerig en huilerig, dan kann ze na die fase weer veel meer.

nou, ik hoop dat jou kindje het wel blijft zeggen hihihi.

liefs, do

Hoi hoi,

Ik ben van het zomer2007 form maar kijk weleens mee met jullie ;-)!!

Leuk is dat he die eerste woordjes en idd kunnen ze ineens weer stoppen ermee om het later weer op te pakken. Rik mijn manneke is nu 15 maanden en kwebbelt de oren van mij   kop, dusssssss komt snel genoeg hahaha

MAAR geniet wel lekker van deze momenten meiden!!

X Saskia
mvRik 04-07-07

hoi hoi

ook caithlyn zegt sinds ongeveer 3weken papa en mama het begon met papa toen mama en ze zegt dada en ja
wij vinden het elke keer geweldig hihi

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi hoi,
Lenthe, nu 7 mnd, zei 2  weken geleden opeens 'mama'!!Ik dacht dat ik 't niet goed had verstaan, maar daarna zei ze het nog eens!Vervolgens nooit meer, dat begrijp je...
Lenthe is m'n derde meisje, maar echt wel weer geweldig om mee te maken!!!
Groetjes Roos.  

Hoi,

Wat geweldig dat jullie kindjes dat al heben gezegd.
Ik zit vol smart er op te wachten, maar ben bang dat het hier nog wel eens langs kan gaan duren. Yordi brabbelt wel wat, maar dat is het dan ook.
De kinderarts had gezegd dat yordi zich lichamelijk sneller ontwikkelde als geestelijk, dus ben benieuwd wanneer ik voor het eerst die woordjes ga horen.
Ben stiekem wel een beetje jaloers op jullie hoor

Liefs marielle en yordi (16-1-2008)

Hee iedereen,

Noa heeft ook al mama gezegd!
Ze brabbelt er de laatste tijd echt flink op los en af en toe zijn het ( denk ik ) echte woorden, dan hoor ik ineens hoi jij en mama  ben dan zo trots op haar!!!

Dotje, wat jij zegt over als jou dochter de dag ervoor down is en daarna meer kan is echt heel herkenbaar!
Noa heeft dat ook.

Groetjes Chantal mama van Noa 8 maanden

Hallo meiden
Het is inderdaad geweldigals ze mamma roepen.Shanice kletst eigenlijk al vanaf 4 weken of eerder zelfs.Als ik wat tegen haar zeg kijk ze met die ogen naar mij en loopt ze te brabbelen tegen mij met dada en mmm en ze kan ook zo leuk geluidje maken als ze verbaast is schitterend gewoon nou is ze ook tegen mij aan het kletsen. Ik heb haar ook pappa laten zeggen en dat was ook geweldig.Ik denk dat shanice altijd het laatste woord wil hebben
groetjes lisette

Terug
Bovenaan