hij zij MAMA !!!!

Hier is tijdens het brabbelen al een paar keer "eten" gezegd, tja echt een kind van ons. En mhema en phepa. Het begint te komen. Lief he, die stemmetjes..............

daniël kletst ook heerlijk, kan ik zo van genieten, soms als hij erg aan het huilen is, heb ik het idee dat hij papa of mama zegt maar zo als hij aan het klessebessen is, heb ik het nog niet gehoord, ben dus heel benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt!

liefs marina

Hey,

Leuk is dat he?
Doreen zegt al een poosje mamamamamam. Maar toen ik zo'n drie of vier weken geleden naar het werk ging zat ze bij mijn man op schoot na het drinken en zei ze heel duidelijk: mama   mama.. Oh, daar gaat je moederhart toch van smelten...
Nu "oefenen" we met papa... maar het blijft mama.. Ook al roept ze me nog niet doelgericht. maar wel ontzettend leuk is dat.. Wat kunnen ze dan toch ontzettend veel!
Doreen is nu 8 maand.
Liefs,
Karlien

Hoi

Tessa zegt ook mama en papa. wel heb ik een gevoel dat ze mama gerichter zegt. Vooral als ze uit bed wordt gepakt zegt ze echt heel blij MAMA!!!!! Echt geweldig. als ze jengelig is is het meer mamamamamamama.

groetjes grietje

Hoihoi,

Norah  (bijna 8  maanden) zegt sinds afgelopen donderdag ook mama, al heeft ze volgens mij nog geen idee wat dat betekent. Ze heeft het nu een paar keer gezegd en wel elke keer als ze bij mij in de buurt was, maar da ´s niet zo moeilijk, aangezien ik nog niet werk en 7 dagen per week bij haar ben, haha.

Vanochtend zei ze voor het eerst papa, gelukkig was mijn man erbij, hij was helemaal ontroerd...  Aan de een kant vind ik het wel heel toevallig dat ze dat precies zei toen mijn man de kamer binnenliep, maar aan de andere kant kan ik gewoon niet geloven dat ze al weet wat het allemaal betekent. Maar ik ga er wel goed op letten de komende tijd!

Groetjes,
Jamie

Hey,

Heb vanmorgen in een deuk gelegen om onze dochter. Ze imiteert steeds meer en vanmorgen zei ze: poep..
Leuk om te zeggen als mensen vragen welke woorden ze al kan.. nou eh... mama en poep...
Gelukkig zegt ze het nog niet uitzichzelf, maar als ik vraag heb je gepoept dan klinkt er heel zachtjes poep...
Vond het echt grappig... nu nog wel ha ha ha ha..
Groetjes,
Karlien

Terug
Bovenaan