Hikkepikkepauw, geef de hik aan jou

hi

Nynke heeft ook veel de hik. ik vertelde dat aan mijn verloskundige tijdens de nacontrole en zij raadde mij aan om haar te laten slikken. Dus met het laatste slokje melk of een klein beetje verse melk. ik probeer het en het helpt echt.

succes
annemarie

Hoi Ilona,

Nick had in mijn buik ook al bijna elke dag de hik. Nu dus nog steeds. Hij krijgt vooral de hik als hij niet goed boert. Ook al geef ik BV hij moet altijd boeren. Maar die knul van mij vindt de hik echt niet leuk en zet het gigantisch op het brullen. Ik troost hem door hem op mijn pink te laten sabbelen en binnen een mum van tijd is de hik weg. Ook helpt het als  ik hem af en toe nog een keer aanleg.

Groetjes,
Monique mv Nick (10mrt)

Zielig he die hik! Evi had in mijn buik ook regelmatig de hik, soms wel meerde keren op een dag. Nu altijd nog wel een keer op een dag. Ze lijkt er niet echt last van te hebben, ook al klinkt het wel erg hard. Soms beweegt ze gewoon mee.
Ze zeggen als ze de hik hebben dan groeien ze hihihiihi

groetjes Sonja

Heel herkenbaar!!!!!

Na bijna elke voeding heeft ons mupke de hik. In het zienhuis zeiden ze dat ik haar tijdens de hik moest laten drinken....soms helpt dit inderdaad.
Anders is het vooral laten uithikken. Bij de eerste hikken geef ze vaak een beetje melk terug trouwens  
Wij zingen dan trouwens meestal dit liedje:
hik, stik stouw ik geef de hik aan jou, ik geef hem aan een andere man die de hik verdragen kan........
Ook  merk ik sinds ik Sab simplex geef(dit is voor kramjes) dat ze minder last heeft van de hik.

groetjes Sandra

Terug
Bovenaan