Hitte...

Ik kan er niet tegen.....ik blaas helemaal op met deze temperaturen. Ik kan ook geen kleren aan, pas niets en alles zit te warm. Gelukkig is het maar een paar dagen... en dat vocht vast houden, dat kan toch ook niet gezond zijn. Gisteravond woog ik 4kg meer dan vanmorgen, alleen maar vocht!
Ik heb ook besloten om niet meer op de weegschaal te gaan staan want ik word er erg verdrietig van.
Nu al 13 kg gegroeid en ik moet nog 7 weken, en de baby moet zeker nog 2 kg groeien.....

Wat een gemopper he.......

Ik kan het helemaal voorstellen dat je het heb gehad met de warmte. Ik kan zelf nu helemaal niet naar buiten omdat ik een zonneallergie heb. Mijn hele gezicht brand en jeuk. vanaf vandaag gaat er in overleg met mijn reumatoloog een medicijn wat ik al slikt omhoog. Deze kan niet echt kwaad voor de baby, alleen de mogelijkheid is dat de kleine iets eerder komt.

Zelf probeer ik ook niet teveel op de weegschaal te gaan staan. Ik ben geloof ik 14 kilo aangekomen en moet nog 6 weken.

Succes met de laatste loodjes

Hoi,hier nog iemand die niet tegen de hitte kan,we hebben zowat de hele dag de zon in de tuin.
Tegen het einde van de middag is de zon weg en dan kan ik lekker in de schaduw zitten...

Ik merk ook dat ik veel vocht vast houd vol het vooral bij mijn handen en voeten.

Ik moet nu nog 6,5 week hoop dat de kleine eerder komt kan nu al niet meer..

Iedereen succes met dit weer en de laatste loodjes.

Hey dames,

Ik heb zelf astma bronchitus, en heb een medische zwangerschap door mijn zware astma.
Het is inderdaad bijna niet uit te houden.

Een paar tips,

* drink heel veel water, de hele dag door.
Ik heb standaard six pack spa blauw in de koeling, ijskoud.. Die gaat elke dag leeg.

* tomaat en annanas, deze twee eten zorgt voor veel vochtverlies. Tomaat zonder zout natuurlijk.
Tomaat trekt alle vocht uit je lichaam, en annanas zorgt voor vaak plassen.. ( vaak plassen bedoel ik dan mee, dat je veel urine/vocht eruit plast).

* probeer hoe moeilijk dan ook, een wandeling te maken. Doe dat of smorgens, of savonds laat.
Voordat de zon opkomt, of als hij bijna onder gaat.
Veel lopen zorgt voor goede bloedsomloop, en helpt je nog meer vocht te verliezen.. Met behulp van zweten enz.

* wat ik zelf doe, om binnenshuis af te koelen.?
Heeel vaaak doushen! Een koude doushe nemen, en dat een paar keer per dag. Koude bad. Dat helpt echt je hele lichaam afkoelen. En dan vervolgens gewoon in een dun hempje lekker loungen thuis.

Deze punten hebben mij veel geholpen, hoop jullie ook. Ik hou in ieder geval geen vocht vast. En ben 28 weken zwanger en zit op 5.5 kilo.

Ha! Geen last van vochtverlies hier, maar wel van de warmte. Ik ben er een beetje benauwd van. Manlief heeft een bedje gemaakt in de garage. Da's momenteel de koelste plek in huis! 't Stinkt er wat muf, maar als ik het echt niet meer trek, ga ik daar een half uurtje liggen!

En het wordt alweer minder! Vanaf zaterdag is het weer 21 graden gelukkig.
Veel water en thee drinken helpt ook. Ik drink me helemaal gek hier. En geen of zo min mogelijk bewerkte suiker eten, daar krijg je ook dorst van (dus wel fruit, maar geen koekjes en ijsjes enzo). Je kan ook zelf ijsjes maken in de vriezer door wat diksap met water aan te lengen en in vormpjes te doen.
Of bevroren fruit met kokosmelk of gewone melk in de blender te doen. Heb je heerlijk ijs!
Wegen doe ik me thuis niet meer. Ik zie het wel bij de vk ;)

Terug
Bovenaan