Hitte...

Gelukkig geen geen last van vochtvasthouden. Vandaag is pas de eerste dag dat ik echt last heb van de warmte. De andere dagen lekker onder de parasol gezeten.
Ik drink veel water en probeer wat te wandelen tegen het einde van de middag, moet dan de hond uitlaten.
Het gewicht valt wel reuze mee. Dinsdag gewogen bij vk in totaal +/- 2 kilo aangekomen, en nog 7 weekjes te gaan.

Ook ik heb last van vocht vasthouden vooral in me enkels en voeten. Drink hier overdag op me werk al bijna 2 liter water en soms meer en 's avonds gaat er nog is bijna een halve liter limonade achter aan. Eet water meloen en ben wezen wandelen. Helaas heb ik een gekneusde voet dus dat wil niet helemaal mee werken. Ze zeggen dat het vanavond gaat regenen en onweren nou laat maar komen dan koelt het weer wat af als we mazzel hebben.
Ik ben nu 11 kilo aangekomen en heb nog 6 weken te gaan

hoi ik had hier ook last vd warmte hoor,en dikke voeten,maar nu gaat het gelukkig wel weer wat beter,verder qua kiloos valt het deze zwangerschap mee met me en ben ik 7kilo aangekomen,en ben nu 35weken.bij mn andere zwangerschappen was ik tonnetjerond,gek dat elke keer weer anders is...

Terug
Bovenaan