Hittegolf en zwanger

<p>lieve dames,</p><p>hebben jullie tips qua dagschema, voeding, spullen of andere dingen om de aankomende dagen door te komen. </p><p>Ben 8 maanden zwanger en het is pittig! Bij het minst of geringste zweet ik, ben ik buiten adem of heb ik hartkloppingen. Nu heb ik ventilatoren in huis maar die geven alsnog 29/30 graden aan.</p><p>alles is welkom, als ik maar afkoel!</p><p> </p><p>liefs</p>

Je voeten in koud water doen wil ook wel helpen. 
Wij hebben een dyson gekocht en moet zeggen die blaast ook heerlijk koele lucht. 
Heb zelf ook veel last van de hitte, ben momenteel 37 weken 

Heel herkenbaar, ben ook 37 weken inmiddels. Gewoon zo min mogelijk inspannen. Gister ben ik op het heetst van de dag naar de bioscoop gegaan. Heerlijk zo’n donkere koude kelder! Zwemmen is ook fijn. 

Hier 33 weken zwanger.. ik heb mezelf een zwembadje gekocht en lig daar in af te koelen. Het water wordt gedurende dag warmer en is dan heerlijk om in te vertoeven wel met parasol erboven.

Ik ben nu 40 weken en 5 dagen zwanger dus ik snap je helemaal! Echt helemaal comfortabel zal het niet worden de komende dagen, maar naast de al genoemde tips kan ik nog aanraden om een handdoek (of hydrofiel) nat te maken en in je nek of over je onderbenen te leggen. Een plantenspuit is ook lekker om jezelf af en toe even onder te sprietsen. Maar het voornaamste is toch blijven drinken (niet te koud) en zo min mogelijk doen :(. Heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan