Hittegolf en zwanger

Pfff breek me de bek niet open !
37,5 week zwanger nu.. overdag red ik me nog wel..lig of in een zwembadje of in me ondergoed op de bank met de waaier op standje tornado !
Het ergste vind ik de nachten,slapen doe ik al zo slecht...draaien en om het uur naar het toilet en dan is het ook nog mega warm..de waaier blaast alleen warme lucht.
Mijn voedingskussen waarmee ik slaap is doorweekt en die matrasbeschermer maakt het er niet comfortabeler op hahaha..

Veel water blijven drinken, een citroengje in een glas met spa rood is ook erg lekker en verfrissend, niet te zwaar/te veel eten, lekker in de schaduw zitten en met de tuinslang af en toe laten ‘stormen’ in de tuin. Ik maak dan ook de tegels etc nat zodat het koeler wordt in de tuin.. 

Ik ben momenteel 33 weken, en trok het oprecht niet meer. Conclusie: ik slaap met een koelmat van mn kat die heb je ook in xl formaat voor honden ? heeft toch wel wat geholpen moet ik zeggen. 

Flessen met bevroren water voor je ventilator geeft net een wat koeler windje. Ik heb net bij de action van die koelmatten voor de hond gehaald dus dat ga ik vanavond ook maar eens proberen. En verder idd zo min mogelijk doen en savonds alles goed laten luchten. 

Ikheb een badje gekocht. Zit maar een heel klein laagje water in, maar ik koel mijn voeten erin, en gooi af en toe wat water over me heen om af te koelen. Ik ben nu 31 weken zwanger en ga er nog weleens languit in liggdn, maar opstaan is wat moeilijker haha! Ik weet niet hoe verstandig hrt is om dat nog te doen voor jou? Evt ook vanwrge bacterien? 
Verder heb ik de rare gewoonte ontwikkeld om helemaal verzot te zijn op ijsklontjes! Ik heb dus zakjes vol met ijsklontjes in de vriezer liggem, en eet ze de hele dag door, verkoelt heeerlijk! Voor de nachten heb ik echt geen tips, ik weet snachts zelf ook niet echt waar ik t zoeken moet.. 

Terug
Bovenaan