Hittegolf

Hoi Dames,

lees net dat er waarschijnlijk een hittegolf komt aankomend weekend en begin volgende week..
Pfff, weet nu soms van gekkigheid al niet meer hoe ik de dag door moet komen!
Heb namelijk erg last van me rug en af en toe ook al gerommel in mijn buik..
Vanaf morgen mag ik thuis bevallen, dus wat mij betreft mag het deze week ook al wel komen.

Zo, weer even genoeg gezeurd! Vind het wel heerlijk om zwanger te zijn hoor, maar af en toe heb ik er stiekem toch wel een beetje genoeg van! :)

Hoe zit dat bij jullie?

groetjes Rianne

Hoi,
Ben nu 36 wk zwanger en heb net verlof, dus ga me nog wel even vermaken. 's Morgens een beetje poetsen en opruimen, 's middags lekker met de beentjes omhoog! Heerlijk dat t zonnetje eraan komt! Een ijsje erbij samen met de andere kinders en genieten! K Had echt zin in m'n verlof! Hou je taai de laatste loodjes! Groetjes

hier vandaag precies 37 weken! hier ook al veel gerommel maar helaas nog geen kleine spruit. Ben erg nieuwschierig.

Ik zie ook wel een beetje op tegen de hoge temperaturen. 20 tot 22 vind ik heerlijk maar warmer...... Ik zorg maar dat ik nu alles aan kant heb zodat ik het weekend heerlijk met de benen hoog kan of in het zwembadje kan zitten met mijn dochter.

manlief aankijken voor extra taken lukt helaas niet hij wil graag naar de TT, als de kleine dat maar toe gaat laten...hahaha.

succes meiden met de laatste loodjes en ben heel benieuwd wanneer de eerste kleine geboren zal worden.

grz annike

hier vandaag precies 37 weken! hier ook al veel gerommel maar helaas nog geen kleine spruit. Ben erg nieuwschierig.

Ik zie ook wel een beetje op tegen de hoge temperaturen. 20 tot 22 vind ik heerlijk maar warmer...... Ik zorg maar dat ik nu alles aan kant heb zodat ik het weekend heerlijk met de benen hoog kan of in het zwembadje kan zitten met mijn dochter.

manlief aankijken voor extra taken lukt helaas niet hij wil graag naar de TT, als de kleine dat maar toe gaat laten...hahaha.

succes meiden met de laatste loodjes en ben heel benieuwd wanneer de eerste kleine geboren zal worden.

grz annike

hoihoi!!

ik weet precies wat je bedoelt,
ik heb erg last van de warmte, nu is het gelukkig wel lekker.
ik loop de hele dag op slippers (schoenen kan ik haast niet meer aan) en dan heb ik vaak nog warme voeten.
als t erg warm is heb ik daar veel last van, helemaal geen puf en snel draaierig enzo.

ik ben vandaag 37+1 , van mij mag t ook wel komen, liever niet als t zo warm is, maar ik ben bang dat de kleine nog wel eventjes op zich zal laten wachten.

gr, Inge

Ik ben nu 37 + 2 en van mij mag de kleine ook komen hoor ;)
Toen ik hoorde dat het weekend zulk goed weer werd kreeg ik al de bibbers... en nu het daarna nog een hittegolf schijnt te gaan worden... Gelukkig hou ik weinig tot geen vocht vast, maar doordat de kleine niet indaald en ik erg klein van mezelf ben... ligt de kleine zo hoog dat ik het zo vaak al benauwd heb. En dan is benauwd warm weer wel het laatste waar ik op zit te wachten...Die warme dagen een poosje terug waren niet zo'n probleem, die benauwde dagen daarna... ik was niks meer waard!

Maar goed, we gaan er allemaal gewoon door heen komen :) Of we bevallen nog even snel voor het weekend voor degene die zover zijn ;)

haha... ik zie wel dat we allemaal hetzelfde gevoel hebben.. Super nieuwsgierig naar ons kleintje..
Ik ben woensdag pas 36 weken... dus nog minimaal een weekje..
Gelukkig heb ik (nog?) geen last van de warmte gehad.. Heerlijk... En ook geen last van vocht vasthouden.. Dus komt vast wel goed..

Sterkte allemaal! Misschien valt het wel mee...

Terug
Bovenaan