Hittegolf

Hoi hoi,

last van de hitte heb ik niet echt , vind het juist wel lekker dan die kou waarbij je juist zoveel kleren aanmoet, nu kan je een lekker los zittent luchtend jurkje aantrekken en heb ik een veel vrijer gevoel.
en lekker in het zonnetje liggen met een grote kan water een tijdschrift is ook niet verkeerd , dat zijn dan echt de momenten waarbij ik nog een een roze wolk zit.

de nachten die vind ik vooral verschrikkelijk.
als ik 4 uur slaap is het veel, er ligt een stuk plastic onder de hoeslaken ( i.v.m breken vliezen ), dat is idd heel erg warm , en je weet van gekkigheid niet meer hoe je liggen moet , lig je eindelijk lekker moet je plassen , of een rennie nemen , hahahaah dat zijn de momenten dan heb ik er genoeg van en zeg ik stiekum tegen ons kindje kom nu maar hoor :D

maar het is nu vooral de nieuwsgierigheid die me overmeestert hoe ons kleine hummeltje eruit komt te zien enzo . het lieft zou je dan terplekke weeen krijgen :p:p

maar aan de andere kant is het ook nog wel heel fijn dat het kindje nog heel even helemaal van mij is , het voelen trappelen. ook wel raar idee om daar dan weer afscheid van te nemen

beter is het TIJDENS de bevalling niet zOOO warm
want dat zie ik dan weer niet zitten

rustig aan allemaal
en succes met de laatste loodjes , en de bevalling natuurlijk. geniet er stiekum ook nog maar een beetje van voor je het weet ,.

gr rianne

Hoi hoi,

Ben nu ruim 38 wkn en het nog niet zat hoor! Uiteraard ook wel nieuwsgierig naar de kleine en het moment dat alles gaat beginnen maar verder niet!

Rianna: als je een matrasbeschermer als molton gebruikt zweet dat niet tot een stuk minder!! Je weet wel...zo'n ding wat vaak op een kinderbed ligt?! Bijv. bij de Hema te koop...

Hier wel dikke voeten en handen maar gelukkig doet dat geen pijn. Alleen schoenen zijn wat lastig van daar dat ik Birkenstocks heb gekocht.
Heb gelukkig geen last van mega dorst en veel plassen. Mocht ik er s'nachts uit moeten voor m'n dochtertje dan ga ik wel even maar anders slaap ik heerlijk door.
Volgens de verloskundige wordt 70 % van de baby's s'nachts geboren en gelukkig is het dan een stuk minder warm ;-)

Succes allemaal met de laatste loodjes!!
Sammie

Terug
Bovenaan