hm effe checken

Ik heb geen idee wat mijn baby weegt.. hebben ze ook niet gezegd ofzo... heb natuurlijk na mijn 20 weken echo ook geen echo's meer gehad...

Het zal wel goed gaan... de ene baby is nu eenmaal wat dikker dan de andere... :D
Niet te veel zorgen over maken

Zou ook niet weten wat de baby weegt.

Maar wel zit er natuurlijk per baby verschil in, de ene weegt krap 6 pond bij geboorte en de ander bijna 9.
Lekker genieten en op je af laten komen ;-)

Liefs Marina

Hmmm... afgelopen vrijdag een groeiecho gehad.. en ja hoor, zwanger van een joekel!
1540 gram, bij 28 weken en 5 dagen zwangerschap. Wordt extra gecontroleerd, maar het kan geen kwaad voor de baby (alleen voor jou, qua bevallen) en je hebt er verder geen invloed op. Baby doet wat hij wilt en groeit op zijn/haar eigen tempo!
Jij weet als geen ander hoe het gaat, hoe jij je voelt etc.. dus laat je niet gek maken voor boekjes/curves! Groeten, Joyce

@joyceT; jeetje hee wat geef jij die kleine te eten zeg. ik kan me indenken dat het wel invloed heeft op de beslissing om eventueel thuis te bevallen.
het is dan wel 0,00001 mm als het er in gaat.
maar het moet er ook weer uit!!!!

Ik ben met mijn leidinggevende om tafel gegaan. dat ik echt andere diensten moet draaiien, wil ik kunnen blijven werken tot mijn verlof. Ik heb echt moeite met het mee dragen van het extra gewicht. het is funest voor mijn reuma.
ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn.
toch stiekum wel nieuwsgierig hoe lang en zwaar alls we 10 januari de volgende echo hebben. om t e zien of de placenta wel weg trekt, en of de kleine al gedraaid is.

knuf
smooty

Terug
Bovenaan