<p>Hi, </p><p>dit is de 3e maand dat ik nu aan het temperaturen ben, het is begonnen vanuit de vraag van de huisarts omdat ze bang waren dat ik destijds een longontsteking kreeg. En omdat ik ook al 2 jaar probeer zwanger te worden dacht ik, laat ik ook eens dat temperaturen oppakken dan. </p><p>Het is pas de 2e volle cyclus, want de eerste keer begon ik midden tijdens mijn ovulatie. En juist daar heb ik nu een 'vraagje' over. Om het echt uit te sluiten zal ik denk ik ovulatietesten moeten gebruiken maar ik ben gewoon even benieuwd naar ervaringen van anderen. <br /><br />Het zit namelijk zo, ik heb ook erg veel vruchtbaarslijm (billingmethode) gedurende de ovulatie. Dat begint als dik wittig eiwit, wordt steeds doorzichtiger en natter/dunner en dan is het ook in 1x weg. Dit proces duurt een dag of 5. </p><p>Nu heb ik dus nog steeds veel doorzichtig, draderig slijm (valt ook binnen de 5 dagen nog) maar ook al 3 dagen weer verhoogde temperatuur (36.6). Ik meet mijn temperatuur direct als ik wakker word, thermometer ligt onder mijn kussen Dus je zou dan zeggen dat de eisprong al geweest is, vlak daarna gaat je temp toch stijgen? <br /><br />Maar vind dat ik dan nog veeeeeeeel slijm heb. Anyways. Ben benieuwd of mijn eisprong dan eerder 3 dagen geleden is geweest (dus wat ik zou denken a.d.h.v. temperatuur) of dat het later is geweest (a.d.h.v. vruchtbaarslijm). </p>